لوکادیا - پرسپولیس| جای طلبکار و بدهکار عوض شد!

با وجود محکوم شدن لوکادیا در پرونده حقوقی اش با پرسپولیس اخبار عجیب و متفاوتی از احتمال بازگشت او مطرح می شود!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مشکل سرخپوشان در خط حمله و کیفیت نسبتا پایین نبیل باهویی، سران باشگاه پرسپولیس را بر آن داشته تا بار دیگر به بازگرداندن لوکادیا فکر کنند، اتفاقی که از نظر فنی با توجه به آماری که مهاجم هلندی در مدت زمان اندکش از خود بر جای گذاشته بود، می تواند مثبت باشد، اما به چه شکل و با چه شرایطی!؟

آفتاب از شرق در آمده یا غرب را نمی دانیم، اما هر چه هست بالاخره یک باشگاه ایرانی در دعوای حقوقی با طرف خارجی از محکمه قضایی فیفا برنده بیرون آمده و لوکادیا به پرداخت 340 هزار دلار محکوم شده است. این حکم می تواند باعث شود پرسپولیس در مذاکرات دست بالا را داشته باشد. به عبارت دیگر دست لوکادیا زیر ساطور پرسپولیس است و او راهی جز جلب رضایت باشگاه ندارد در غیر این صورت باید جریمه سنگینی بدهد.

اما حالا در اخبار آمده که لوکادیا برای بازگشت به پرسپولیس شرط دریافت دستمزد 1.5 میلیون دلاری طلب کرده است! این یعنی عملا جای برنده و بازنده عوض شده است. مسلما در این زمینه دلال ها و واسطه هایی که از نقل و انتقالات خارجی پول خوبی به جیب می زنند، بی تاثیر نیستند. آنها می دانند که پرسپولیس در خط حمله آمار خوبی نداشته و مهاجمانش هم خوب کار نکرده اند. به همین دلیل اگر مدیران باشگاه بخواهند در مذاکره با لوکادیا از موضع بالا برخورد کنند، فشار زیادی وارد خواهند کرد تا این انتقال به هر شکل و به هر قیمتی انجام شود.

اما به نظر می رسد کار درست این باشد که پرسپولیس با توجه به داشتن برگ برنده حکم فیفا و با توجه به ضرر و زیانی که از جدایی لوکادیا متحمل شده، برای بازگشت این بازیکن شرط و شروط بگذارد و حتی از او بخواهد به جای بدهیش مدتی را مجانی بازی کند تا قدری از میزان ضرر و زیان متحمل شده جبران شود.

باشگاه پرسپولیس در سال های اخیر پرونده های خارجی زیادی را باخته و بابت برخی از آنها تا همین چند وقت پیش مشغول پرداخت خسارت های سنگین بود. آیا پرسپولیس در زمانی که بازنده بود می توانست برای بازگشت بازیکنانی مانند رادوشویچ شرط و شروط بگذارد که حالا که برنده است بخواهد چنین ولخرجی برای لوکادیا انجام دهد!؟

 

دیدگاه تان را بنویسید