گل محمدی: توپ از خط رد نشده بود/ صحبت درباره لوکادیا زود است

سرمربی پرسپولیس صحبت درباره بازگشت لوکادیا را زود می داند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سرمربی پرسپولیس پس از تساوی 2-2 مقابل صنعت نفت در دقایق پایانی گفت: نتیجه بازی، نتیجه‌ای نبود که انتظارش را داشتیم. خوب شروع کردیم، ولی در انتقال از دفاع به حمله حریف گل خوردیم. تیم نفت آبادان در فاز حمله بازیکنان باکیفیتی دارد و توانستند با سرعت دادن به بازی به گل برسند. در نیمه دوم تسلط خوبی داشتیم و توانستیم دو گل بزنیم. تا ثانیه آخر برنده بودیم که متاسفانه گیر اتفاقات بازی افتادیم. تیم‌شان سه چهار بار بیشتر سمت دروازه ما نیامد ولی دو بار گل خوردیم.

وی ادامه داد: شاید یک بازنگری در سیستم دفاعی‌مان باید داشته باشیم. باید تمرکز دفاعی بیشتری داشته باشیم. از آن طرف در بحث گلزنی مشکل داریم و کیفیتی که باید در خط حمله داشته باشیم نداریم و این کار را سخت می‌کند. اینکه در هر بازی هفت، هشت موقعیت گل داشته باشیم و دو تایش گل شود کار را سخت می‌کند. این وضعیتی است که وجود دارد و موجودی ماست. باید بیشتر تمرین و تلاش کنیم که این مسئله را پوشش دهیم.

گل محمدی ادامه داد: به نظرم صحنه‌ای که گل خوردیم توپ از خط رد نشد، ولی در هر صورت صحنه راحتی نبود برای قضاوت. در مجموع آقای صفایی قضاوت خوبی داشتند و شاید کارشناسان بتوانند بهتر جواب بدهند، اما آن چیزی که خودم دیدم، از خط دروازه توپ را دور کرد و رد نشد.

سرمربی پرسپولیس درباره بازگشت لوکادیا نیز گفت: الان صحبت کردن راجع به اینکه چه کسی به این تیم اضافه می‌شود زود است و یک مقدار باعث بی تمرکزی بازیکنان‌مان می‌شود. راجع به نقل و انتقالات صحبت نکنیم بهتر است.

 

دیدگاه تان را بنویسید