هفته نهم لیگ برتر

شمس آذر 2-2 استقلال| تعارف صدر جدول به پرسپولیس+ ویدئوی گلها

تیم فوتبال استقلال در هفه نهم لیگ برتر مقابل شمس آذر 2 امتیاز از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال از ساعت 15:30 در قزوین به مصاف شمس آذر رفت و در پایان به نتیجه ای بهتر از 2-2 دست نیافت. یامگا (پنالتی) و رمضانی دو بار برای شاگردان نکونام گلزنی کردند اما شمس آذر دو بار توسط نسائی و گودرزی بازی را به تساوی کشاند. آبی پوشان که در این دیدار با نظر ناظر بازی سفید پوشیده بودند به 3 امتیاز بازی نیاز داشتند اما در روز خوب قزوینی با حداقل امتیاز از زمین خارج شدند.

شمس آذر: علیرضا جعفر‌پور، صادق آل بوصبیح، علی آزادمنش، سعید کریمی، حسین گودرزی، پوریا سرآبادانی، هومن ربیع‌زاده، علی‌اصغر عربی، امیرمحمد نسایی، محمدرضا رضایی، رحمان جعفری

استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند و آرمان رمضانی.

گزارش بازی

دقیقه 3 استقلال در ضدحمله و پاس در عمق، مهرداد محمدی را صاحب توپ کرد که این بازیکن در محوطه جریمه سرنگون شد ولی داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه 25 ارسال اوت ایمان سلیمی به روی دروازه پس از یک رفت و برگشت به یامگا رسید که این بازیکن توسط گودرزی در محوطه جریمه سرنگون شد و داور نیز یک خطای پنالتی به سود استقلال اعلام کرد که خود یامگا نیز آن را به گل تبدیل کرد.

اندکی بعد بازیکن استقلال پس از تنه به تنه در محوطه جریمه به زمین افتاد اما این بار داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در لحظات پایانی نیمه، مهاجم شمس قزوین پیش از زدن ضربه نهایی  به دلیل تکل بازیکن استقلال زمین خورد اما داور باز هم پنالتی نگرفت.

در نیمه دوم، قزوینی ها خیلی زود روی سانتر ارسالی از جناح چپ و ضربه سر نسائی در دقیقه 47 به گل مساوی رسیدند.

در دقیقه 60، آرمان رمضانی روی اشتباه وحشتناک مدافع شمس آذر دروازه خالی را باز کرد.

در دقیقه 70، شمس آذر بار دیگر کار را به تساوی کشاند. گودرزی در شلوغی محوطه جریمه و در بین چند مدافع سفید پوش با ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

این بازی در نهایت با تساوی 2-2 پایان یافت و حالا پرسپولیس این فرصت را دارد تا در صورت پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشین شود.

در دیگر دیدار این هفته تراکتور در دیداری پرحاشیه که نکات داوری زیادی داشت با 3 گل نساجی را شکست داد و آلومینیوم اراک مقابل ذوب آهن 1-1 مساوی کرد.

 

گل اول استقلال توسط یامگا از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۵

هفته نهم

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
آلومینیوم اراک 1 1 ذوب آهن پنج شنبه 11 آبان 15
شمس آذر قزوین 2 2 استقلال پنج شنبه 11 آبان 15:30
تراکتور 3 0 نساجی مازندران پنج شنبه 11 آبان 15:30
سپاهان     ملوان پنج شنبه 11 آبان 16:30
پرسپولیس     صنعت نفت آبادان پنج شنبه 11 آبان 18
هوادار     پیکان جمعه 12 آبان 16:45
مس رفسنجان     فولاد جمعه 12 آبان 17:30
استقلال خوزستان     گل گهر سیرجان جمعه 12 آبان 17:30

 

دیدگاه تان را بنویسید