پیشنهادی که پرسپولیس هنوز جراتش را ندارد!

با نزدیک شدن به آخرین روزهای مهلت فیفا به لوکادیا پرسپولیسی ها هنوز در پیشنهاد دادن به او مردد هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ 5 روز دیگر مهلتی که فیفا به لوکادیا برای پرداخت غرامت به پرسپولیس داده تمام می شود و این مهاجم هلندی باید مبلغ 325 هزار دلار به پرسپولیس بپردازد.

در یکی از معدود پرونده های موفق خارجی، پرسپولیس موفق شد لوکادیا را محکوم کرده و این بازیکن را به دلیل لغو غیرقانونی قرارداد به پرداخت جریمه مجبور کند. حالا لوکادیا 5 روز دیگر فرصت دارد تا 325 هزار دلار به پرسپولیس بپردازد. اما ماجرا می تواند شکل دیگری نیز پیش برود.

پرسپولیس  در فصل جاری با مشکل گلزنی روبروست و شهاب زاهدی با وجود خروج از بحران و زدن چند گل پیاپی هنوز به آن مهاجم شش دانگ مورد نظر تبدیل نشده است. با توجه به این که در تعطیلات نیم فصل کمتر بازیکن با کیفیتی در بازار وجود دارد، به نظر می رسد پرسپولیسی ها می توانند با ارائه یک پیشنهاد مشکل لوکادیا را به شکلی حل کنند که هر دو طرف منتفع شوند.

لوکادیا در حال حاضر تیمی ندارد و قراردادش با تیم چینی نیز تمام شده است. او احتمالا تا پایان فصل بدون تیم خواهد بود و باید 320 هزار یورو هم جریمه بدهد. پرسپولیس که نیاز مبرمی به مهاجم دارد می تواند به او پیشنهاد بدهد تا به ازای بازی در پرسپولیس از شکایتش صرف نظر کند و جریمه را نگیرد. به این ترتیب لوکادیا دیگر نیازی به پرداخت جریمه نخواهد داشت و در عوض پرسپولیس هم بدون هزینه سنگین یک مهاجم باکیفیت که قبلا امتحانش را هم خوب پس داده به دست می آورد.

البته که باشگاه پرسپولیس تا این لحظه هنوز جرات ارائه چنین پیشنهادی را به مهاجم سابقش پیدا نکرده است. چرا که این پیشنهاد غیر از مسائل ورزشی و مالی با مسائل سیاسی نیز گره خورده و احتمالا باشگاه برای دادن چنین پیشنهادی نیازمند دریافت اجازه از نهادهای امنیتی و نظارتی باشد.

دیدگاه تان را بنویسید