بارسا جان کَند تا برد

بارسلونا به سختی از سد آلمریا گذشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بارسلونا و آلمریا در چارچوب بازی های هفته هجدهم فصل 24-2023 لالیگا، مقابل هم قرار گرفتند که این بازی پرگل و پراتفاق با نتیجه 3-2 به سود بارسلونا به پایان رسید. سرجی روبرتو در این دیدار ناجی بارسلونا بود و بریس کرد. رافینیا نیز با یک گل و یک پاس گل عملکرد خوبی داشت. با این حال این پیروزی سخت مقابل تیم رده آخر لالیگا، فقط نگرانی ها را بیشتر کرد. بارسلونا با 38 امتیاز در رده سوم قرار دارد و آلمریا نیز با 5 امتیاز قعرنشین است. لوییس ماکسیمیانو، دروازه بان آلمریا در این بازی خوش درخشید و 8 سیو داشت.

نیمه اول:

دقیقه 33 | گل اول برای بارسلونا: گوندوعان ضربه کرنر را ارسال کرد، آرائوخو ضربه سر زد و دروازه بان سیو ناقصی داشت. توپ برگشتی مقابل پای رافینیا افتاد و این بازیکن به راحتی دروازه آلمریا را باز کرد.

دقیقه 38 | فرصت سوزی لواندوفسکی: اشتباه مدافعان آلمریا باعث شد لواندوفسکی در مقابل دروازه و در موقعیتی خوب صاحب توپ شود اما این مهاجم نتوانست ضربه خوبی بزند و دروازه بان آلمریا شوت او را سیو کرد تا فرصت از دست برود.

دقیقه 41 | گل تساوی برای آلمریا: باپتیستائو روی اشتباه رونالد آرائوخو فرار خوبی داشت و با ضربه چیپی در تک به تک با پنیا، موفق به زدن گل تساوی شد.

نیمه دوم:

دقیقه 60 | کاپیتان از راه رسید: رافینیا ضربه کرنر را روی تیر یک ارسال کرد و سرجی روبرتو با ضربه سری عالی بارسلونا را به برتری رساند.

دقیقه 71 | گل دوم برای آلمریا: روی ارسال آلمریا از روی ضربه خطا، اینیاکی پنیا خروج بدی داشت و پس از برخوردش با آرائوخو، توپ مقابل گونزالس قرار گرفت و او برای باز کردن دروازه خالی کار سختی نداشت.

دقیقه 83 | پاس عالی لواندوفسکی و باز هم گلزنی روبرتو: روبرت لواندوفسکی با پاسی عالی توپ را برای روبرتو فرستاد و این بازیکن که به خوبی فرار کرده بود، در موقعیت تک به تک قرار گرفت و بارسلونا را به برتری رساند.

دیدگاه تان را بنویسید