جیغی که 150 هزار دلار خرج برداشت!

ستاره نروژی منچسترسیتی به دلیل داد زدن سر داور 150 هزار دلار خرج روی دست تیمش گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ منچسترسیتی پس از حمله بازیکنان پپ گواردیولا به سایمون هوپر، داور بازی مقابل تاتنهام، 152 هزار دلار جریمه شد. سیتی دو هفته پیش توسط اتحادیه فوتبال انگلیس به رفتار نامناسب بازیکنانش مقابل هوپر متهم شد. در مقابل منچسترسیتی طی دفاعیه‌ای اعلام کرد که بازیکنان این تیم رفتار غیر ورزشی نداشتند اما امروز در نهایت جریمه شدند.

پس از اینکه هوپر در لحظات پایانی بازی اجازه حمله گریلیش به سمت دروازه تاتنهام با نداد، ارلینگ هالند، متئو کواچیچ و روبن دیاس از جمله بازیکنان سیتی بودند که این داور را محاصره کردند.

منچسترسیتی ارلینگ هالند

بازی در صحنه مذکور با نتیجه تساوی 3-3 دنبال می‌شد که ارلینگ هالند با ارسال پشت مدافعان جک گریلیش را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار داد. هوپر پس از خطا روی هالند، پیش از اینکه توپ را ارسال کند، ابتدا آوانتاژ داد و سپس خطا اعلام کرد که موجب عصبانیت بازیکنان سیتی شد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از آن از انتقاد علیه هوپر خودداری کرد اما اعتراف کرد که از تصمیم داور بازی سردرگم شده است: زمانی که تصویر را مرور می‌کنید، داور تصمیم می‌گیرد که سوت را بزند، سپس آوانتاژ می‌دهد اما دوباره سوت می‌زند، واقعا این حرکت را متوجه نمی‌شوم.

 

دیدگاه تان را بنویسید