گواردیولا: درگیری با هالند را بزرگ نکنید

سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی برابر برنلی از میزان آسیب‌دیدگی دی‌بروینه و دلیل برخورد تندش با هالند گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ منچسترسیتی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را با پیروزی آغاز کرد. مدافع عنوان قهرمانی در بازی برابر برنلی با سه گل به پیروزی دست یافت.

پپ گواردیولا در نشست خبری پایان بازی گفت: بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و زود به گل رسیدیم. بعد از زدن گل نخست اشتباهاتی داشتیم و در پاسکاری به مشکل خوردیم اما رفته‌رفته شرایط بسیار بهتر شد.

او درباره آسیب‌دیدگی کوین دی‌بروینه گفت: متاسفانه او یک بار دیگر مصدوم شد و آسیب‌دیدگی او درست در همان قسمتی بود که در لیگ قهرمانان اروپا رخ داد. او مدتی دور از میادین خواهد بود.

گواردیولا درباره صحبت‌های تندش با ارلینگ هالند گفت: ما همدیگر را دوست داریم. نه او ناراحت بود و نه من دلخور شدم. چنین چیزهای در فوتبال زیاد رخ می‌دهد و موضوع را جدی نکنید. هالند می‌خواست که بیشتر توپ در اختیار او قرار گیرد و من هم به او گفتم که باید صبورتر باشد؛ چرا که اولویت ما در آن زمان حفظ توپ و پاسکاری بیشتر بود.

سرمربی سیتی در پایان گفت: بازی نخست آن هم برابر تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده است، همواره سخت است. آنها عملکرد خوبی داشتند اما خوش‌شانس بودیم که زود به گل رسیدیم. خوشحالیم که در نهایت سه امتیاز را کسب کردیم. ما باید پیشرفت کنیم و در دیدارهای بعدی بهتر ظاهر شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید