اولین درخواست VAR پس از دربی/ تراکتور: ما هم می خواهیم!

سرمربی تراکتور از سازمان لیگ خواست تا در تمام دیدارها از کمک داور ویدئویی استفاده شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اگرچه چند روزی از شهرآورد سپری می‌شود اما همچنان این بازی جنجالی نقل محافل فوتبالی در ایران است. این‌بار پاکو خمس، سرمربی تراکتور، با اظهاراتی کنایه‌آمیز درباره استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی در این بازی اظهارنظر کرده و گفته که به کارگیری این سیستم ناعدالتی در حق سایر تیم‌ها است.

خمس در این‌باره گفت: عدالت باید در فوتبال برقرار شود. قوانین باید برای تمامی تیم‌ها یکسان باشد. خواستند VAR را در یک بازی آزمایش کنند، ولی VAR امتحانش را در سطح دنیا پس داده و اگر قرار بر استفاده از آن باشد، باید در تمامی بازی‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

او در ادامه عنوان کرد: اینکه برخی تیم‌ها با یک قانون و تیم‌های دیگر با قانون دیگری در یک رقابت شرکت کنند، درست نیست. نباید نابرابری باشد.

این در حالی است که پیش از این سعید مظفری‌زاده، مدیر تیم تراکتور هم نسبت به این موضوع اعتراض کرده و گفته بود استفاده از این سیستم یکپارچگی لیگ را به خطر می‌اندازد و به چالش می‌کشد.

البته دو ورزشگاه مورد تایید تراکتور، یادگار امام و بنیان دیزل، هنوز به سیستم داور ویدیویی مجهز نشده‌اند و به این ترتیب تراکتور شانس چندانی برای بهره‌گیری از داور ویدئویی ندارد.

دیدگاه تان را بنویسید