تکذیب مصاحبه داور VAR پس از دربی

کمک داور ویدئویی دربی 102 پس از بازی هیچ مصاحبه ای نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ روز گذشته و پس از پایان دربی پایتخت با تساوی یک بر یک، مصاحبه‌ای به نقل از زید ثامر، کمک داور ویدئویی این مسابقه، منتشر شد که در آن عنوان شده بود کمک داوران ویدئویی دربی برخورد علی نعمتی و آرش رضاوند را پنالتی تشخیص نداده بودند و موعود بنیادی‌فر هم قصد اعلام پنالتی نداشته است.

این موضوع صبح امروز در برنامه ورزشگاه مورد بررسی قرار گرفت و علی میرزابیگی، کمک داور سابق فوتبال ایران، در این باره توضیح داد: زید ثامر از دوستان بسیار خوب من است و در ایران دانشجو است و در رشته ارشد مدیریت تحصیل می‌کند و خیای مواقع خارج از بحث داوری به ایران می‌آید. من با او صحبت کردم و شاید به رسم امانت نتوانم خیلی از مسائل را مطرح کنم.

او در ادامه توضیح داد: در اتاق VAR، ایشان و حیدر، کمک‌شان و یک شخص از حراست فدراسیون فوتبال تشریف داشته‌اند و حتی حراست فدراسیون  از ورود شخصی هم که برای عکاسی آمده بودند، جلوگیری کرده و آقای زید ثامر هم هیچ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای نداشته‌اند. ایشان یک داور حرفه‌ای عراقی است و اینکه مصاحبه کرده‌اند، اصلا درست نیست. در اتاق VAR هم این سه نفر بودند و کارشان را انجام دادند.

میرزابیگی در پایان بار دیگر تاکید کرد که کمک داوران ویدئویی مسابقه به هیچ وجه حاضر به مصاحبه نمی‌شوند و سپس گفت: الان ممکن است شما بگویید آقای بنیادی‌فر یک مصاحبه کرده و گفته نظرم اینطور بوده است؛ من در تیم موعود بودم و او یک پسر خوب، حرفه‌ای و تحصیل‌کرده است و به مسائل و جزئیات توجه می‌کند. اگر بگویند موعود هم مصاحبه کرده من می‌گویم اصلا چنین چیزی نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید