جی پلاس

یحیی که جام می گیرد هم حیا کند و رها کند؟!

پس از شکست پرسپولیس مقابل الدحیل، سرمربی این تیم به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با شکست مقابل الدحیل از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد تا دوباره انتقادات از کادرفنی این تیم بالا بگیرد و صحبت های مختلفی پیرامون نیمکت این تیم منتشر شود.

با سوت پایان دیدار پرسپولیس برخی رسانه ها و صفحات مجازی علیه یحیی گل محمدی گارد گرفته و صحبت از بازگشت برانکو ایوانکوویچ کردند در حالی که سرمربی تیم ملی عمان امروز در گفت و گویی با ورزش سه اعلام کرد درباره بازگشت به پرسپولیس با هیچ رسانه ای صحبت نکرده و می داند که بعد از شکست این تیم نباید مصاحبه ای داشته باشد.

این در حالی است که پرسپولیس شب گذشته در شرایطی بازی را واگذار کرد که اگر اشتباهات فردی بازیکنانی مانند گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر و... نبود این تیم می توانست فاتح میدان باشد اما گاهی فاصله برد و باخت به همین کوتاهی است و همین باخت باعث واکنش هواداران این تیم و برخی رسانه ها شد؛ طرفداران پرسپولیس در حالی ساز حیا کن، رها کن علیه گل محمدی کوک کرده اند که سرمربی قرمزها در طول دوران حضورش در پرسپولیس در سال های اخیر، تنها یک بار قهرمان لیگ نشده و قافیه را به استقلال باخته که پس از آن، آن ها فصل گذشته دوباره قهرمان لیگ، جام حذفی و سوپرکاپ شدند و چندی پیش این موفقیت ها را جشن گرفتند.

اگر چه قهر و آشتی های گاه و بیگاه خود یحیی نقش مهمی در عدم تمرکز تیم و ایجاد مشکلات شده و نمی توان این موارد را نادیده گرفت، اما با نگاهی کلان و دیدی باز به قضیه می توان به وضوح دید که پرسپولیس در شرایطی فصل گذشته قهرمان شده و این فصل هم جزو مدعیان قهرمانی است که همه از وضعیت مدیریتی این تیم و حتی تیم رقیب یعنی استقلال آگاه اند و خود مدیران هم به شرایط بد باشگاه ها اقرار دارند.

با وجود این مشخص نیست دقیقا چه ماجرایی در پشت پرده نهفته است که در فوتبال غیرحرفه ای ایران، تا یک نتیجه ضعیف رقم می خورد همه علیه سرمربی می شوند و بلافاصله با یک پیروزی دیگر، همه برایش دسته گل پرتاب می کنند. اما هر چه که هست قطعا قواعد دنیای حرفه ای حاکی از آن است که یک مربی همچون گل محمدی که نتایج خوبی را کسب کرده، همچنان می تواند گزینه مناسبی برای هدایت این تیم باشد و تیمی که در لیگ برتر با 2 بازی کمتر تنها 6 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و هر لحظه می تواند صدرنشین شود، این گونه نباید مورد هجوم قرار بگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید