جی پلاس

بحران با پرسپولیس عجین شد!

در ادامه حواشی پیرامون تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز این تیم لغو شد تا حواشی درباره رختکن این تیم بالا بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بعد از شکست 1 بر 0 پرسپولیس مقابل سپاهان بود که این باشگاه اعلام کرد بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم، با جریمه 10 درصدی از قرارداد خود مواجه می شوند. همین خبر کافی بود تا دوباره آتش به خرمن این تیم بیفتد و در حالی که حواشی پیرامون فسخ قرارداد یحیی گل محمدی به تازگی فروکش کرده بود، قرمز ها دوباره به حاشیه بروند.

بعد از این اتفاق باز هم صحبت هایی مبنی بر احتمال استعفای یحیی گل محمدی به دلیل اختلاف با درویش مطرح شد و حالا در حالی که امروز خبرنگاران منتظر شروع تمرین سرخ پوشان بودند، بازیکنان این تیم دست به اعتصاب زدند و نهایتا تمرین این تیم تعطیل شد؛ اتفاقی عجیب که نشان از سو مدیریت و بی درایتی در این باشگاه در آستانه رقابت حساس با النصر دارد.

شاگردان گل محمدی در حالی اعتصاب کردند و تمرین تیم تعطیل شد که باید روز 6 آذر مهمان النصر باشند و از طرفی در هفته های اخیر، حواشی مختلف به اندازه کافی در مسیر آن ها خلل ایجاد کرده که دیگر جایی برای توقف دوباره نداشته باشند؛ اما یک تصمیم جنجالی در زمان اشتباه، باعث شد تا دوباره آتش زیر خاکستر اختلافات شعله ور شود و حالا قرمزها مشخص نیست بعد از اعتصاب امروز و تعطیلی تمرین، چه زمانی دوباره به زمین بر می گردند و با آرامش به کار خود ادامه خواهند داد؛ اتفاقی که می توانست بهتر مدیریت شود اما اینگونه نشد و بحران پرسپولیس جدی تر شد.

دیدگاه تان را بنویسید