جی پلاس

معمای کادرفنی کشتی آزاد؛ چه کسانی دستیار کاوه می شوند؟

با انتخاب محسن کاوه به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، همه منتظر معرفی دستیاران او هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از استعفای پژمان درستکار از هدایت تیم ملی کشتی آزاد، در فاصله 8 ماه تا المپیک پاریس محسن کاوه سرمربی شد تا حالا شرایط برای کشتی آزاد کاملا عوض شود.

تیم ملی در حالی تنها 8 ماه تا المپیک 2024 فاصله دارد که در مسابقات جهانی 2023 در اوزان 65، 86 و 125 کیلوگرم سهمیه گرفت و در اوزان 57، 74 و 97 کیلوگرم سهمیه نگرفته و باید در مسابقات گزینشی به دنبال بلیت پاریس باشد.

از طرفی چرخه انتخابی روز 22 آذر با مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی مازندران آغاز می شود و کشتی گیران باید راه پر پیچ و خمی را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی طی کنند؛ همه این ها در کنار عوض شدن کادر فنی و فاصله کم کادر جدید برای المپیک، ورزش اول ایران را حسابی سردرگم کرده است.

یکی از انتقاداتی که در سال های اخیر به پژمان درستکار وارد بود، اعضای کادر فنی او بودند؛ حضور نفراتی که مدال جهانی و المپیک نداشتند و همین موضوع باعث انتقادهای مختلفی شده بود و حالا با حضور محسن کاوه باید دید چه کسانی دستیار او می شوند.

کاوه در سال های اخیر در تیم ملی کشتی آزاد جوانان با نفراتی همچون فردین معصومی، احسان امینی، حامد میرعمادیان، یاسر طهماسبی، مهدی قاسمی جو و... کار کرده که برخی از آن ها عنوان دار جهان و آسیا بوده اند و برخی نیز از مربیان سازنده در مازندران و تهران؛ با این اوصاف طبق شنیده های خبرنگار جی پلاس، به نظر می رسد سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان به دنبال گزینش نفراتی عنوان دار و مهره های سرشناس برای حضور در کادر فنی است.

در این بین به نظر می رسد نفراتی مانند احسان امینی که دستیار درستکار هم بود و رابطه نزدیکی با کاوه دارد، در کادر جدید هم حضور داشته باشند، به جز امینی حضور نفراتی مانند حامد میرعمادیان هم محتمل است. علاوه بر این ها نفراتی مانند مراد محمدی، فردین معصومی و صادق گودرزی از جمله کسانی هستند که نام آن ها در لیست احتمالی دستیاران کاوه به چشم می خورد و برخی هم از افرادی از جمله احسان لشکری، علیرضا رضایی و غلامرضا محمدی نام می برند که باید دید کدام از این نفرات به عنوان دستیار و مربی تیم ملی با محسن کاوه همکاری خواهند کرد تا در این فاصله کوتاه بتوانند درد کشتی آزاد را دوا کنند.

دیدگاه تان را بنویسید