در گفت وگوی جی پلاس با مراد محمدی مطرح شد؛

پژمان درستکار در زمان درست از تیم ملی کشتی رفت؟!

دارنده مدال برنز المپیک استعفای پژمان درستکار را اشتباه دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ خبر ناگهانی بود و شوکه کننده؛ پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، در فاصله کم تر از 10 ماه تا المپیک استعفا داد و محسن کاوه جایگزین او شد. اتفاقی که معلوم نیست می تواند به نفع کشتی باشد یا نه و ناگهانی بودن آن باعث سوالات مختلفی شده است.

مراد محمدی، دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک در گفت و گو با سرویس ورزشی جی پلاس درباره استعفای درستکار گفت: نمی دانم الان باید چه گفت! در فاصله 7 ماه مانده به المپیک چرا باید این اتفاق بیفتد؟! پژمان درستکار 2 سال با این تیم کار کرده و نمی دانیم الان وقت جا به جایی بود یا نه.

او درباره اینکه آیا استعفای درستکار در این زمان درست بود یا نه، گفت: به نظر من حرکت خوبی نبود چون الان اگر تیم در المپیک نتیجه نگیرد، می گویند مگر در 8 ماه سرمربی چه کاری می توانست انجام دهد و اگر هم نتیجه بگیرند موضوعاتی پیش می آید که این تیم محصول کار چه کسی بوده.

محمدی ادامه داد: پیش از این آقای دبیر که در فاصله یک سال به المپیک 2020 رئیس فدراسیون شد، اجازه داد غلامرضا محمدی به المپیک برود و بعد از آن تغییر و تحولات را انجام داد.

دارنده مدال طلا و برنز جهان، گفت: نمی دانیم چه اتفاقی افتاده که چنین شد چون برایم سوال است که چرا این چند ماه را صبر نکردند و باید تحمل می کردند تا نتیجه المپیک مشخص شود و بعد فارغ از نتایج خوب یا بد، سرمربی عوض می شد. از طرفی هم شاید آقای درستکار متوجه شده شرایط کار کردن برایش فراهم نیست و مسئولان فدراسیون قصد داشته اند هر چه زودتر تحولات را انجام دهند تا مربی جدید 8 ماه زمان برای آماده سازی تیم داشته باشد.

مربی اسبق تیم های ملی کشتی آزاد در بخش دیگری از صحبت هایش درباره چرخه انتخابی تیم های ملی و انتقادات وارد شده به این چرخ گفت: به نظرم قبل از انجام یک کار باید از پیشکسوت ها و بزرگ ترهایی که صاحب نظر هستند مشورت گرفت، من نمی گویم از من بپرسند اما از چند نفر صاحب نظر مشورت بگیرند که یک کار چطور پیش برود. الان که چرخه اعلام شده دیگر نظر ما چه فرقی دارد؟ ما درباره هر کسی صحبت کنیم می گویند این شخص با فلان ورزشکار مشکل دارد و این را می گوید؛ پس الان جایز نیست درباره این موضوع حرف بزنیم و تاثیری هم ندارد. من معتقدم باید قبل از یک تصمیم نظرسنجی کرد و مشورت گرفت تا بررسی شود نه اینکه بعد از آن بخواهیم نظر دهیم. چون وقتی چند نفر صاحب نظر بررسی کنند و شرایط اوزان و کشتی گیران را بسنجند، مسیری تدوین می شود که هم کشتی گیرها و مردم آن را قبول دارند و هم ضریب خطای کم تری دارد.

دیدگاه تان را بنویسید