در گفت و گو با جی پلاس

معصومی: دبیر در کار با کسی تعارف ندارد/ دستیاری کاوه؟ مشخص نیست!

قهرمان اسبق کشتی آسیا و جهان از انتصاب محسن کاوه به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد حمایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ استعفای پژمان درستکار در آستانه المپیک 2024 و انتصاب محسن کاوه به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان، خبری بود که کشتی را به شوک برد. در حالی که تنها چند ماه تا سوت آغاز المپیک پاریس باقی مانده و کشتی آزاد مسیر سخت و پر پیچ و خمی در پیش دارد، پژمان درستکار از سرمربی گری تیم ملی کنار رفت و محسن کاوه جایگزین او شد تا حالا روزهای پر التهاب کشتی آزاد دوباره شروع شود.

در همین راستا فردین معصومی، عنوان دار اسبق کشتی جهان و مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد جوانان درگفت و گو با سرویس ورزشی جی پلاس، درباره انتصاب محسن کاوه گفت: آقای کاوه یک مربی امتحان پس داده است و چندین سال است در کشتی حضور  دارد، از مربی گری در رده های مختلف لیگ تا تیم های ملی را تجربه کرده و زندگی خودش را وقف کشتی کرده. من هم در حوزه شاگردی و هم مربیگری با او کار کردم و دستیارش هم بودم، می دانم از توانایی بالایی برخوردار است و کسی که اینطور از زندگی خود برای موفقیت کشتی می گذرد، قطعا مربی توانمندی است. محسن کاوه یکدفعه به این مرحله نرسیده بلکه پله پله این مسیر را طی کرده و در تمام رده ها مربی گری کرده که امیدوارم در این راه موفق باشد.

دارنده مدال نقره و برنز جهان در پاسخ به این سوال که «آیا برکناری درستکار در زمان فعلی به صلاح بود؟»گفت:  هم فدراسیون کشتی و علیرضا دبیر، و هم پژمان درستکار و محسن کاوه قطعا صلاح کشتی را در نظر داشته اند چون همه از رفاقت علی دبیر و پژمان درستکار اطلاع دارند و هردوی آن ها هم شاگرد محسن کاوه بوده اند. با روحیاتی که از دبیر سراغ دارم می دانم در بحث کاری با کسی تعارف ندارد و آن چیزی که به صلاح کشتی بوده را انجام داده. قطعا مشورت او با پژمان درستکار و محسن کاوه بر این بوده که این موضوع به صلاح کشتی است.

معصومی که پیش از این چندین بار از دستیاران پژمان درستکار انتقاد کرده و گفته بود تنها زمانی به کشتی می آید که سرمربی تیم باشد، درباره احتمال همکاری با کاوه گفت: تا کنون به این موضوع فکر نکرده ام اما یادمان باشد به کشتی بدهکار هستیم؛ اگر من امروز در جامعه اسم و رسمی دارم در کنار کشتی بوده اما هیچ صحبتی نشده و دو شب پیش که تا ساعت یک شب که با او بودم هم اصلا در این باره صحبتی نشد و در جریان این استعفا هم نبودم.

 

دیدگاه تان را بنویسید