باخت زنان هندبالیست ایران در اولین بازی قهرمانی جهان

تیم ملی هندبال ایران در اولین بازی خود در قهرمانی جهان باخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، زنان هندبالیست ایران ساعتی پیش در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان به مصاف لهستان رفتند و در پایان این دیدار را با نتیجه ۱۵-۳۵ واگذار کردند. در این دیدار که نیمه اول آن با نتیجه ۸-۱۸ به سود حریف خاتمه یافت، ملی پوشان کشورمان در خط حمله کم دقت و البته بدشانس بودند طوری که اغلب شوت ها به سمت دروازه لهستان به دیرک برخورد کرد که اگر این امر نبود نتیجه متفاوت تر میشد.

فاطمه خلیلی با سیوهای خود و فاطمه مریخ با گل هایش از چهره های درخشان تیم‌ملی هندبال ایران در نیمه نخست بودند. روند نیمه اول در نیمه دوم هم ادامه یافت با این تفاوت که دروازه بان لهستان از چهره های تاثیرگذار این نیمه بود و چندین پنالتی و موقعیت مسلم گل را از بچه های ایران گرفت‌.

فاطمه مریخ در پایان این دیدار عنوان برترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

ملی پوشان ایران جمعه استراحت و روز شنبه، ۱۱ آذر، در دومین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف آلمان خواهند رفت. این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز می شود.

پیش از این دیدار نیز در نخستین بازی گروه F ژاپن و آلمان به مصاف هم رفتند که آلمان توانست در ثانیه های پایانی ۳۱ بر ۳۰ حریف سرشناس خود را شکست دهد.

بیست و ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۹ تا ۲۶ آذر به میزبانی سه کشور دانمارک، سوئد و نروژ برگزار می شود.

دیدگاه تان را بنویسید