زنان هندبالیست ایران را به بازی های آسیایی اعزام کنید!

سرپرست تیم ملی هندبال زنان ایران ابراز امیدواری کرد که این تیم راهی بازی های آسیایی 2022 شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس و به نقل از ایرنا؛ الهام سلوکی سرپرست تیم ملی هندبال ایران درباره تصمیم ستاد بازی‌های آسیایی مبنی بر عدم اعزام تیم ملی هندبال بانوان به بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: مدتی ست که فدراسیون هندبال مسیر رو به توسعه‌ای را برای هندبال بانوان در پیش گرفته و ریل‌گذاری و کارهای زیربنایی بسیار خوبی انجام شده است. سعی شده تا در تیم‌های ملی جوانگرایی شود و این روند سبب شد تا اتفاق ارزنده‌ای در هندبال بانوان رخ دهد.

وی افزود: تیم ملی هندبال بانوان در چند سال اخیر دو بار اتفاق بزرگی را رقم زد و سهمیه مسابقات جهانی را کسب کرد. این موضوع نشان‌دهنده تفکرات مثبت فدراسیون برای رده‌های پایه است که الان نتایج آن را می‌بینیم.

سرپرست تیم ملی هندبال بانوان عنوان کرد: به عنوان یک هندبالی این حرف را نمی‌زنم بلکه به عنوان فردی که کار اجرایی ورزش را انجام می‌دهم، حذف تیم ملی هندبال بانوان از بازی‌های آسیایی اتفاق خوب و پسندیده‌ای نبوده است. حضور تیم هندبال بانوان در مسابقات جهانی در آذر ماه یک اتفاق خوب و ارزنده است و بازی‌های آسیایی تورنمنت خیلی خوبی برای دختران ما بود.

وی ادامه داد: عدم اعزام تیمی که رشد و توسعه قابل توجهی دارند، درست نیست. بانوان ما در بازی‌های آسیایی جاکارتا در رده چهارم آسیا ایستادند و اعزام آنها به این دوره از بازی‌ها حق بانوان بوده است.

سلوکی یادآور شد: امیدوارم مدیران ارشد ورزش که برای هر اتفاق خوب در هندبال تبریک می‌گویند در این زمینه به جامعه ورزش بانوان پاسخ دهند. وقتی تیم هندبال بانوان جهانی شد و تبریک می‌گویند باید این تیم را به بازی‌ها هم اعزام کنند. کمیته ملی المپیک باید الان به بانوان ورزشی پاسخگو باشد. چرا به هندبال بانوان که در مسیر رشد و توسعه حضور دارند و حضور آنها در بازی‌ها اهمیت زیادی دارد، کمکی نمی‌کنند؟

سرپرست تیم ملی هندبال بانوان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مدیران ارشد ورزشی در کنار اتفاقات خوبی که برای بانوان رخ می‌دهد، تنها پیام تبریک نفرستند و در تصمیم‌گیری‌ها همراه ما باشند. از مدیران ارشد ورزش کشور گلایه دارم و حذف بانوان نه تنها برای هندبال بلکه برای بسکتبال و والیبال هم خوب نبود.

 

دیدگاه تان را بنویسید