جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال

عبدی: بازی با انگلیس به تاریخ پیوست

حسین عبدی قبل از بازی ایران و نیوکالدونیا در جام جهانی فوتبال نوجوانان گفت: بازی با انگلیس به تاریخ پیوست و به مسابقات آتی فکر می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حسین عبدی،سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران در آستانه دیدار مقابل کالدونیا در جام جهانی گفت: باید ابتدا از اندونزی بابت میزبانی و فیفا بابت جمع کردن فرهنگ های متعدد در این کشور تشکر کنم.این یک تجربه بسیار خوب برای بازیکنان جوان است.بزرگ ترین دشمن هر تیمی،ریکاوری پیش روی آن تیم است.وقتی یک تیم ریکاوری خوبی دارد،بازی آینده هم بازی خوبی است.

وی ادامه داد:حدود سه ساعت از جاکارتا با اتوبوس به باندونگ در حرکت بودیم.پس از خستگی راه،ترجیح دادیم تمرین نکنیم و در واقع یک تمرین سبک دیروز انجام دادیم.امروز هم به همین شکل یک تمرین سبک انجام دادیم.برای ما مشکل اصلی برای این مسابقه،ریکاوری بود.امیدوارم در وهله اول در مسابقه روز جمعه هیچ آسیب دیده ای از هر دو تیم بر جای نماند و دو تیم با خاطره خوب زمین را ترک کنند.

سرمربی تیم زیر 17 سال درباره وضعیت روحی تیم نوجوانان پس از شکست مقابل انگلیس گفت: فوتبال همین است و برای همین لحظات و عدم قطعیت،زیباترین ورزش دنیا تلقی می شود.ما می توانستیم در برابر قهرمان جهان پیروز شویم ولی برخی اوقات در فوتبال پیروزی پیش می آید و گاهی شکست.مهم ترین مساله تجربه اندوزی بازیکنان است.ما نفرات تیم را از سرتاسر کشورمان جمع کردیم و سعی کردیم به آنها آموزش دهیم تا شرایط خوبی پیدا کنند زیرا آنها برای آینده ساخته شده اند.بازی با انگلیس به تاریخ پیوست و به مسابقات آتی فکر می کنیم.

عبدی درباره سطح فوتبال آسیا در جام جهانی اظهار داشت:نمایندگان آسیایی در این تورنمنت فقط به خاطر تیم خودشان بازی نمی کنند بلکه به خاطر تقویت سطح فنی قاره آسیا هم تلاش می کنند.آینده ای که این تیم ها برای قاره آسیا می سازند اهمیت زیادی دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید