پرسپولیس برای آل کثیر حاشیه شد/ سپاهان تخلفی نکرد

اظهارنظر بازیکنان سپاهان بعد از برد به یادماندنی در لیگ قهرمانان آسیا را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، عیسی آل‌کثیر پس از برد پرگل 9بر 0 سپاهان مقابل آلمالیق در لیگ قهرمانان آسیا اظهارکرد: این برد را به هم تیمی‌هایم و هواداران تبریک می‌گویم. فکر نمی‌کردم با 9 گل برنده شویم، البته برای برد آمده بودیم.  از حمایت هواداران تشکر می‌کنم. ما میزبان بودیم اما در شهر خودمان بازی نکردیم ولی هواداران این همه مسافت را طی کردند و با حضور در آزادی از ما حمایت کردند.

این بازیکن تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سوال که با این برد به نظر می‌آید برای بازی با پرسپولیس خط و نشان کشیدید؟  گفت: سوال حاشیه‌ای نپرسید!

وی در پاسح به این سوال که آیا این برد فشار را از روی تیم سپاهان برداشت؟ بیان کرد: روی بازیکنان فشار نبود و ما کار خودمان را انجام می‌دادیم و اتفاقات از جای دیگر می افتاد. باختی هم که هفته گذشته متحمل شدیم یک اتفاق در فوتبال است. آن هم شاید تلنگر بود.

آل کثیر در واکنش به این سوال که به نظر می‌آید امسال حاشیه‌های سپاهان بیشتر شده است؟ عنوان کرد: من نمی‌دانم و بازیکن هستم و وظیفه دارم تمرین کنم و این سوال را باید از فرد دیگری بپرسید.

وی گفت: اتفاقی برای خانواده‌ام رخ داد و من نتوانستم پیش آن‌ها باشم، این موضوع را تحمل کردم تا تمرکزم روی بازی باشد. از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم و گل‌هایی را که در این بازی زدم به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

رامین رضاییان، بازیکن تیم سپاهان پس از پیروزی پر گل مقابل آلمالیق ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا، به کسر ۴ امتیاز از این تیم در لیگ برتر ایران اشاره کرد گفت: از تیم ما ۴ امتیاز کم شد، امتیازاتی که همه ما بازیکنان با تمام وجود برای تک‌تک آن‌ها تلاش کردیم و هواداران ما برای تک‌تک آن‌ها به استادیوم آمدند و خوشحالی کردند. کارت بازیکنانی صادر شد که خود فدراسیون برای آن‌ها کارت بازی داد. من عاشق عدالت هستم و حتی برای همه مردم ایران عدالت می‌خواهم. این بخش از صحبت‌های من برای این است که ما برای این امتیازات تخلف نکردیم. مگر ما بازیکن محروم به کار گرفتیم یا به بازیکنی غیرقانونی بازی دادیم؟ خود فدراسیون برای آن‌ها کارت بازی صادر کرده بود.

فرشاد احمدزاده پس از پیروزی پر گل تیمش برابر آلمالیق ازبکستان به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد و در نشست خبری، اظهار کرد: اول بازی، بازی سختی بود ولی با یک گل شروع خیلی خوبی داشتیم. رفته رفته بهتر شدیم. در لیگ قهرمانان آسیا یک تیم باید خیلی با کیفیت باشد که بتواند بیشتر از ۳ گل بزند. امروز کیفیتمان را نشان دادیم و امیدوارم همین روند را ادامه داده و به عنوان تیم منسجم‌تر به مراحل بالاتر صعود کنیم.

او با اشاره به حمایت خوب هواداران در این دیدار افزود: از همه هوادارانی که از اصفهان آمدند و ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم. خودشان هم می‌دانند جز هواداران کسی را نداریم. خوشحالم که بالاخره بانوان طلایی را نیز در استادیوم دیدیم و امیدوارم بیشتر شاهد حضورشان باشیم.

احمدزاده ابراز امیدواری کردند: هوادارانمان در این شرایط سخت کمک کنند تا بتوانیم به شرایط قبل از اتفاقاتی که می‌دانید، برگردیم.

رضا اسدی، پس از برد سپاهان مقابل آلمالیق ازبکستان اظهار کرد: مهم این بود که سه امتیاز را کسب کنیم. خیلی خوشحالم که هواداران با حضور در ورزشگاه به ما کمک‌ کردند. بازی خیلی سخت بود و به هیچ وجه آسان نبود، خوش شانس بودیم که ۱۰ نفره شدند و فشار کمتر شد.

او در خصوص برگزاری بازی‌ها با استفاده از VAR گفت: همه دوست دارند با استفاده از این تکنولوژی عدالت رعایت شود.

اسدی در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان از مرحله گروهی صعود می‌کند یا خیر؟ گفت: تمام تلاش مان را انجام می‌دهیم، اینکه صعود کنیم یا نه، به تلاش‌مان بستگی دارد و باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم. پیروزی در این بازی آسیایی برای ما مهم بود و همین برای ما کافی است.

محمد کریمی، پس از برد سپاهان مقابل آلمالیق ازبکستان اظهار کرد: پیروزی خیلی خوبی بود، آلمالیق هم تیم بسیار خوبی بود. ۱۰ نفره شدن مشکلات بیشتری را برای این تیم به وجود آورد. ما توانستیم با استفاده از موقعیت‌هایمان با گل‌های زیاد پیروز میدان شویم. : همه چیز به بازی آینده مقابل نیروی هوایی عراق بستگی دارد و آن مسابقه را هم باید ببریم و بازی آخر خیلی سخت است. امیدوارم بتوانیم صعود کنیم.

کریمی گفت: در خصوص بازی هفته آینده تیمش برابر پرسپولیس گفت: پرسپولیس فردا بازی دارد، برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. این تیم رقیب ماست اما نماینده ایران است. امیدوارم بتوانند با پیروزی از مرحله گروهی صعود کنند. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. این هفته باید تمرینات خیلی خوبی را پشت سر بگذاریم تا خیلی خوب برای این مسابقه آماده شویم.

پیام نیازمند بعد از برد پرگل سپاهان برابر آلمالیق، اظهار کرد: به نظر من تفاوت دو تیم این تعداد گل نبود. تیم آلمالیق در ازبکستان بازی بهتری به نمایش گذاشت اما بعد از اینکه ۱۰ نفره شدند شیرازه تیمشان از هم پاشید و همین مزید بر علت شد که سازماندهی‌شان را از دست بدهند و گل‌های بیشتری دریافت کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوست داشتید این بازی در اصفهان برگزار شود؟ گفت: از همه هواداران تشکر می‌کنم که از راه بسیار دور به ورزشگاه آزادی آمدند. خدا را شکر که با بردی که به دست آوردیم توانستیم هواداران را خوشحال کنیم. می‌دانم که هواداران از بازی لذت بردند. خدا را شکر قدم خانم‌ها هم خوب بود و با توجه به اینکه آنها این شرایط را ندارند که در بازی لیگ بازی‌های ما را ببینند. این دیدار سبب خیر شد که بازی سپاهان را از نزدیک ببینند و حمایت کنند.

گلر تیم فوتبال سپاهان درباره درخواست از وی برای زدن پنالتی، خاطرنشان کرد: درست نبود و من خودم هم دوست نداشتم این اتفاق بیفتد. پنالتی‌زن‌های اول تا سوم سپاهان مشخص هستند و حتی شاید خیلی از آنها در کورس آقای گلی نیز باشند.  اگر من می‌خواستم اگر من پنالتی را بزنم جلوه قشنگی نداشت اما آنها به من لطف دارند.

 وی در واکنش به دیدار آینده سپاهان برابر پرسپولیس نیز عنوان کرد: این بازی همیشه حساسیت‌های خودش را دارد و دو تیم همیشه برای قهرمانی می‌جنگند و در جدول نیز در کورس هستند. ما هم تلاش می‌کنیم بهترین نمایش را داشته باشیم.

 وی درباره برد نیروی هوایی عراق برابر الاتحاد، خاطرنشان کرد: با نتیجه‌ای که در این دیدار رقم خورد کار ما خیلی سخت شد و اگر می‌خواهیم صعود کنیم محکوم به برد هستیم. امیدوارم سه امتیاز بازی با عراق را کسب کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید