افشاگری قاسمی نژاد علیه فرهاد مجیدی؛ نخواستند من در استقلال موفق شوم

بازیکن سابق استقلال صحبت های عجیبی درباره شرایط پیوستنش به این تیم انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امین قاسمی نژاد که بعد از پیوستنش به استقلال "شاه ماهی نقل و انتقالات" لقب گرفت صحبت های جنجالی درباره  اتفاقاتی که زمان حضورش در این تیم رخ داد صحبت کرد.

مشروح صحبت های قاسمی نژاد به شرح زیر است:

نیم فصل قرار بود به استقلال بروم اما یک سری اتفاقات رخ داد که نتوانستم بروم. فصل بعد فکر می کردم یکی از گزینه های استقلال باشم و خیلی دوست داشتم بروم. من خیلی منتظر استقلال ماند. آقای مجیدی مصاحبه کرد و گفت امین قاسمی  نژاد در لیست من نیست. آن زمان تیم های دیگری هم با من صحبت کرده بودند اما دوست داشتم به استقلال بروم. وقتی چنین مصاحبه ای را دیدم تصمیم گرفتم به پرسپولیس بروم. هرکسی دوست دارد در این دو باشگاه بازی کند.

مدیر برنامه من که به باشگاه پرسپولیس رفت گوشی های ما شروع به زنگ خوردن کرد. لطف هواداران استقلال را فراموش نمی کنم؛ من واقعا در حال رفتن به پرسپولیس بودم و باید از لطف تماشاگران استقلال تشکر کنم. منتی هم سر آن ها نیست من دوست داشتم برای استقلال بازی کنم.

من خواستم اما کادرفنی نخواست من در استقلال موفق باشم. زمانی که من می خواستم به پرسپولیس بروم افرادی زنگ می زدند و می گفتند ما آن زمان مصاحبه را انجام دادیم که مثلا رقم رضایتنامه ات به 5-6 میلیارد نرسد! البته اصلا این حرف ها درست نبود. شخص مجیدی به من گفت پول رضایتنامه ات را خودم می دهد و تو آپشن قراردادت را گرفتی به من بده.

من هم گفتم استقلالی هستم برویم و کار را تمام کنیم. برای رضایتنامه چک داده بودند اما گویا یادشان رفته بود که پولی هم وجود دارد. من تا الان درباره استقلال و بی مهری که به من شده حرف نزدم. ماه به ماه برای رضایتنامه چک دادیم. نیم فصل در استقلال 3 میلیارد و 200 پول گرفتم، 3 میلیارد برای رضایتنامه رفت. یک خانه در شمال فروختم که اینجا خانه اجاره کردم. من هربازی که فیکس بودم خوب بازی کردم. فیلم بازی ها هم وجود دارد.

واقعا شرایط جور نمی شد. من سرم دعوا بود. در این دو سال هرکاری کردم که خودم را جمع و جور کنم نشد. در این چند سال سختی کشیدم. من هم سهمی در قهرمانی استقلال داشتم اما خبری نشد البته نیازی هم ندارم. می توانستم دل هواداران را شاد کنم اما نگذاشتند.

روزی که قرار بود جدا شوم با آقای مجیدی صحبت کردم خیلی راحت به من گفت: "نمی خواهی به پرسپولیس بروی؟" گفتم نه. شا کاری کردید که سایه ما را با تیر می زنند.  اصلا پشیمان نیستم که به استقلال رفتم و به عقب بردیم بازهم به این تیم می روم.

فرزاد مجیدی پس از پیوستن من به تیم استقلال مصاحبه کرد و گفت دربی نقل و انتقالات را بردیم، دربی نقل و انتقالات را برای نیمکت بردید؟ 

دیدگاه تان را بنویسید