نتایج امروز ایران در بازی های پاراآسیایی 2022| صید طلا توسط دوومیدانی، تیروکمان و شطرنج

نتایج امروز ورزشکاران ایران در بازی های پاراآسیایی را در این خبر مشاهده می کنید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ نمایندگان ایران در رشته های مختلف بازی های پاراآسیایی در روز پنج شنبه 4 آبان 1402، موفق به کسب مدال شدند.

شطرنج

در بخش استاندارد ۲ مدال طلا به ملیحه صفایی در بخش انفرادی و تیمی b1 بانوان رسید. 3 مدال نقره توسط امیر ربی در بخش انفرادی، تیمی b2 و b3 بانوان و تیمی b2وb3 آقایان بدست آمد و ۲ مدال برنز به علیرضا قورچی بیگی در بخش انفرادی و تیمی b1 آقایان رسید.

بسکتبال با ویلچر

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مرحله نیمه نهایی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در یک بازی نزدیک با نتیجه ۴۳ بر ۴۰ مغلوب ژاپن شد و از رسیدن به فینال بازماند. بسکتبالیست های ایران نتوانستند مدال طلای دوره پیش را تکرار کنند. تیم زنان نیز در رده بندی  مغلوب تایلند شد و به مدال برنز نرسید.

تیراندازی با کمان

 تیم میکس کامپوند ایران متشکل از مریم یاورپور و هادی نوری پس از شکست مقابل هند در نیمه نهایی در دیدار رده بندی به مصاف کره جنوبی رفت و در این نبرد جذاب با نتیجه ۱۵۲ بر ۱۵۰ پیروز شد و به مدال برنز رسید.

تیم میکس ریکرو ایران متشکل از زهرا نعمتی و محمدرضا عرب عامری، در نیمه نهایی تایلند را 6-2 شکست داد و فینالیست شد. ایران در فینال چین را مقتدرانه 6-0 شکست داد و طلا گرفت.

گلبال

تیم زنان ایران با قبول شکست 6-0 بدون کسب مدال به کارش در هانگژو پایان داد. تیم مردان هم در نیمه نهایی 11-7 به چین باخت و به رده بندی رفت. به این ترتیب طلای دوره پیش تکرار نخواهد شد.

وزنه برداری

در روز دوم رقابت های پاراوزنه برداری زنان سیده زینب یعقوبی و زهرا آقایی، دو بانوی کشورمان در دسته ۷۳- کیلوگرم به روی تخته رفتند که زهرا آقایی با مهار وزنه ۱۱۴ کیلوگرم به مدال برنز رسید و یعقوبی با 105 کیلوگرم پنجم شد.

دوومیدانی

فرشته مرادی در پرتاب وزنه کلاس F34 با رکورد 6.71 متر به مدال برنز رسید.

در پرتاب وزنه کلاس F33، آتنا محمدی و بتول جهانگیری با پرتاب هایی به طول 6.10 و 5.99 به مدال های نقره و برنز رسیدند.

علیرضا زارع در دوی 100 متر در کلاس T35، با زمان 12.74 ضمن ثبت رکورد جدید در بازی های پاراآسیایی به مقام قهرمانی رسید تا دومین مدال طلای خودش در این دوره از رقابت ها را بگیرد.

رضا حاتمی در دوی 100 متر کلاس T38، به مقام ششم رسید و از دست یابی به مدال بازماند.

در رقابت های پرتاب نیزه در کلاس ادغامی F33/34، رضایی و افروز با پرتاب هایی به طول 28.38 و 40.18 به مدال های طلا و نقره دست یافتند. اما داوران پس از بررسی امتیازها و با توجه به ادغامی بودن دو کلاس، مدال طلا را به افروز دادند و رضایی نقره ای شد.

هاجر صفرزاده در کلاس T12 دوی 200 متر با زمان 25.87 ثانیه زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد و به مدال طلا رسید. او رکورد بازی ها را نیز جابجا کرد.

مهدی اولاد در پرتاب دیسک با پرتابی به میزان 42.73 متر ضمن برجای گذاشتن رکورد جدید بازی های پاراآسیایی به مقام قهرمانی و مدال طلا رسید. در همین ماده حسن باجولند برنز گرفت.

الهام صالحی در پرتاب نیزه بانوان در کلاس F54، با ۱۶.۹۱ متر به مقام سوم رسید و مدال برنز بدست آورد.

حامد امیری در پرتاب وزنه با پرتابی به میزان 11.27 متر ضمن شکست رکورد بازی ها طلا گرفت و صفر ذاکر با 11.16 متر به مدال نقره رسید.

داود علی قاسمی در دوی ۱۰۰ متر در کلاس T47 هفتم شد و به مدال نرسید.

دوچرخه سواری

محمد دلیر پارادوچرخه سوار کشورمان در تایم تریل جاده کلاس B (نابینایان و کم) بینایان با زمان ۲۹:۴۲:۸۱دقیقه هفتم شد و از دست یابی به مدال باز ماند.

مهدی محمدی دیگر رکابزن ایران در ماده تایم تریل جاده با زمان ۲۷:۱۰:۲۸ دقیقه در کلاس c۴-۵ نهم شد.

والیبال نشسته

تیم مردان ایران در نیمه نهایی کره جنوبی را 3-0 شکست داد تا در فینال به مصاف قزاقستان برود.

شنا

در 100 متر کرال پشت شاهین ایزدیار با زمان یک دقیقه و ۸ ثانیه و ۳۳ صدم ثانیه در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز را از آن خود کرد

دیدگاه تان را بنویسید