تمجید استقلالی ها از بیرانوند و جو ورزشگاه آزادی

بازیکن استقلال تاجیکستان به تمجید از علیرضا بیرانوند پرداختند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مجتبی مقتدایی درباره شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال تاجیکستان مقابل پرسپولیس ایران، در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 گفت: اوایل مسابقه موقعیت خوبی به دست آوردیم، اما پنالتی ما روی بدشانسی تبدیل به گل نشد. اگر در این صحنه به گل می‌رسیدیم، شرایط بازی خیلی تغییر می‌کرد.

وی در مورد شرایط فوتبال تاجیکستان تصریح کرد: لیگ این کشور در حال پیشرفت است و سال‌های آینده خیلی بهتر از این می‌شود. مسئولان تاجیکستان خیلی کار می‌کنند و یک ورزشگاه تازه تأسیس دارند.

مدافع ایرانی استقلال تاجیکستان درباره جوّ ورزشگاه آزادی گفت: بازی در این ورزشگاه به‌خاطر فضای خوبی که تماشاگران ایجاد می‌کنند،‌ همیشه برای تیم‌های حریف سخت بوده است.

مقتدایی درباره وضعیت خودش در تیم استقلال تاجیکستان خاطرنشان کرد: قرارداد یک ساله‌ای با باشگاه استقلال دارم و با توجه به اینکه در کشور تاجیکستان به زبان فارسی صحبت می‌کنند، مشکلی از این بابت وجود ندارد. سرمربی خوبی داریم که اصالتاً اهل کشور روسیه است.

ژنیس بگانوویچ، بازیکن استقلال تاجیکستان بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما فرصت داشتیم که دروازه پرسپولیس را روی ضربه پنالتی باز کنیم و قبل از آنها به گل برسیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.ما خوب بازی کردیم و لیاقت ما در این دیدار شکست نبود. ما در تاجیکستان همه چیز خود را می‌دهیم تا پرسپولیس را ببریم.

بازیکن استقلال تاجیکستان درباره پنالتی از دست دادن تیمش برابر علیرضا بیرانوند اظهار کرد: ما او را می‌شناختیم و عملکردش خوب بود.

او درباره بازی در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: جو بسیاری خوبی در استادیوم بود و باعث افتخارم بود که در این جو و برابر پرسپولیس بازی کردم.

دیدگاه تان را بنویسید