لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیسی ها بعد از برد استقلال تاجیکستان چه گفتند؟

بازیکنان پرسپولیس به اظهارنظر درباره بازی این تیم مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا پرداختند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نبیل باهویی درباره صحنه مشکوک به پنالتی دقایق پایانی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان که روی او اتفاق افتاد، اظهار داشت: احساس می‌کنم که آن صحنه پنالتی بود، اما داور است که در این باره تصمیم می‌گیرد و به نظر او احترام می‌گذاریم.

وی در مورد اینکه زمان زیادی برای بازی کردن پیدا نمی‌کند، تصریح کرد: اگر زمان کم یا زیادی در زمین باشم، تمام تلاش خودم را می‌کنم. خودم را روز به روز و تمرین به تمرین نشان می‌دهم و تلاشم را می‌کنم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه به نظر می‌رسد رفته رفته در این تیم جا می‌افتد، گفت: هر چیزی زمان خودش را می‌برد، اما من بخشی از تیم پرسپولیس هستم و از این بابت خوشحالم.

شهاب زاهدی پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان گفت: هواداران پرسپولیس همیشه حضور دارند و از ما حمایت کردند و خوشحالیم که امروز با یک بازی باکیفیت توانستیم برنده بازی باشیم.

وی درباره ضربه پنالتی که بیرانوند گرفت، اظهار داشت: حضور دروازه‌بانان بزرگ چنین جایی خودش را نشان می‌دهد. بیرانوند یک رکن اساسی در پرسپولیس است. خیلی خوشحالم که بیرانوند را در کنار خودمان داریم چون غیر از دروازه‌بانی یک لیدر خوب هم برای ما است.

مهاجم پرسپولیس درباره پاس گلی که به سعید صادقی داد، عنوان کرد: فقط حضور سعید را پشت خودم حس کردم و خیلی خوشحالم که منجر به گل شد.

زاهدی درباره درگیری که بین بازیکنان پرسپولیس هنگام ضربه ایستگاهی پیش از گل اول به وجود آمد، خاطرنشان کرد: خداراشکر تنها چیزی که در تیم‌مان نداریم بحث و درگیری است. درباره اینکه چه کار کنیم و کدام کار تاکتیکی را انجام دهیم صحبت می‌کردیم. به خاطر اینکه بازیکنان حریف‌مان فارسی می‌فهمیدند، دانیال اسماعیلی‌فر جلوی دهان کنعانی‌زادگان را گرفت.

سعید صادقی که پس از برتری 2 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در نشست خبری گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت استقلال تاجیکستان کار کرده بودیم و دقیقاً از نقطه ضعف‌شان به گل رسیدیم. یحیی گل‌محمدی درست می‌گوید، نیمه اول را بد شروع کردیم اما در نیمه دوم بازی را خوب شروع کرده و با کنترل بازی سه امتیاز را بگیریم.

مهدی ترابی، بازیکن پرسپولیس پس از رویارویی با استقلال تاجیکستان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوب بود، خوشحالم که برنده شدیم، از لحاظ تیم برتر میدان بودیم. 

او در مورد اینکه بازی چند صحنه حساس داشت، گفت: اول از همه باید از علیرضا بیرانوند تشکر کنیم که ما را در بازی نگه داشت و با سیو پنالتی خیالمان را راحت کرد. بازیکنان تمرکز خاصی داشتند و توانستیم تاکتیک‌های مدنظر را پیاده کنیم. خوشحالیم که به سه امتیاز این بازی خانگی دست پیدا کردیم.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: بازی بعدی فکر می‌کنم مقابل ملوان است و امیدوارم که برای این بازی آماده شویم. 

ترابی درباره درگیری لفظی بین سروش رفیعی، شهاب زاهدی و حسین کنعانی زادگان افتاد، گفت: من بیرون بودم، نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد.

او درباره اینکه چه پیامی برای مردم مظلوم فلسطین دارد، گفت: امیدوارم موفق باشند و برابر ظلم پیروز شوند. 

ترابی درمورد اینکه پاداش های جام جهانی موجب شکل گرفتن بحث‌های متعدد بین اهالی فوتبال و سایر ورزشکاران گفت: اتفاقاتی است که متاسفانه پیش آمد و نمی‌خواهم زیاد درباره‌اش صحبت کنم.

دیدگاه تان را بنویسید