نتایج فوتبال اروپا| رئال با بلینگام فقط می برد

نتایج مهم ترین دیدارهای فوتبال اروپا را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در آغاز دومین روز از هفته هشتم سری آ ایتالیا، امروز اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف بولونیا رفت و این بازی را با تساوی ۲-۲ به پایان رساند. اینتر در حالی به یک امتیاز این بازی رضایت داد که با گل‌های زودهنگام فرانچسکو آچربی در دقیقه ۱۱ و لائوتارو مارتینس در دقیقه ۱۳ از حریف خود پیش افتاده بود. ریکاردو اورسولینی در دقیقه ۱۹ از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را برای بولونیا جبران کرد و در دقیقه ۵۲ هم یاشوا زیرکزی گل تساوی را برای تیم میهمان به ثمر رساند. با این تساوی اینتر ۱۹ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند هرچند دو امتیازی که از دست داد، این فرصت را در اختیار رقیب همشهری یعنی میلان قرار می‌دهد که با کسب پیروزی در آخرین بازی امشب سری آ مقابل جنوا به صدر جدول صعود کند.

تیم رئال مادرید در هفته نهم رقابت‌های لالیگا در سانتیاگو برنابئو میزبان اوساسونا بود که این دیدار با نتیجه ۴-۰ به سود کهکشانی‌ها به پایان رسید. جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید که یکی از بهترین بازیکنان فصل این تیم در این رقابت‌ها بوده است با زدن ۲ گل در دقایق ۹ و ۵۴ نقش پررنگی در پیروزی پرگل رئال ایفا کرد. ضمن اینکه ۶ گله شد و به آقای گلی رقابت‌های لالیگا رسید.  وینیسیوس جونیور در دقیقه ۶۵ و خوسلو در دقیقه ۷۰ گل‌های سوم و چهارم رئال را به ثمر رساندند تا شاگردان کارلو آنچلوتی قاطعانه صدر جدول لالیگا را حفظ کنند. رئال مادرید با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد تا همچنان صدرنشین لالیگا باشد.

در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر انگلیس از ساعت 17:30،‌ 4 بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها منچستریونایتد در لحظه آخر یک بازگشت دیدنی به ثبت رساند و توانست با زدن 2 گل در وقت‌های اضافی به برتری 2 بر یک دست یابد و پس از مدت‌ها یک برد ارزشمند کسب کند. گل‌های منچستریونایتد را اسکای مک‌تامینی به ثمر رساند. این بازیکن در دقیقه 87 وارد زمین شد و توانست در دقایق 93 و 97 گلزنی کند.  البته یک گل منچستریونایتد در دقیقه 90 نیز مردود اعلام شد.

چلسی نیز در دیدار مقابل برنلی به برتری 4 بر یک رسید تا این تیم نیز به یک برد مهم دست یابد.

از ساعت 15، تاتنهام به مصاف لوتون تاون رفت و در دیداری که 10 نفره بود، به برتری یک بر صفر رسید.

در جدول لیگ برتر انگلیس، تاتنهام با یک بازی بیشتر و 20 امتیاز صدرنشین است. منچستریونایتد نیز با این برد 12 امتیازی شد و در رده نهم ایستاد. چلسی نیز با 11 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد.

دیدگاه تان را بنویسید