کارشناس والیبال در گفت و گو با جی پلاس

عطایی کاری کرد دیگر به مربی ایرانی اعتماد نشود/ به او زیاد بها داده شد

کارشناس و مربی والیبال ایران گفت: به بهروز عطایی خیلی بها داده شد اما به نظر من کار خاصی انجام نداد و فقط کاری کرد که به مربی ایرانی برای رده بزرگسالان هیچ اعتمادی نشود.

لینک کوتاه کپی شد

عباسعلی میرحسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص استعفای بهروز عطایی گفت: باید گریزی به لیگ ملت‌ها بزنم؛ قبلا هم گفتم بعد از لیگ ملت‌ها باید یک مربی با دانش دنیا را بیاوریم که دستیار عطایی در تیم ملی باشد و اگر هم قبول نکرد مربی تیم ملی دستیار او باشد اما این اتفاق نیفتاد. از آن زمان تا الان هیچ برنامه خاصی نداشتیم یعنی تیم ما ارنج قابل قبولی نداشت و دست خوش تحولات سلیقه‌ای قرار گرفت که تیم ملی را به حاشیه برد.

او افزود: به نظر من این تصمیم الان نوش دارو پس از مرگ سهراب است چون استعفای عطایی یک استعفای تاکتیکی است که داورزنی تحت الشعاع حملات هواداران قرار نگیرد و نباید کار به این جا کشیده می‌شد. من بارها گفتم چرا رئیس فدراسیون این کار را انجام نداد و مربی بروز و با دانش را نیاورد؟ ما مردم و هواداران را هم داریم از دست می‌دهیم و والیبال ما اگر مردم را از دست بدهد در حقیقت همه چیز را از دست داده است.

میرحسینی در پاسخ به این سوال که به نظر شما بهروز عطایی با تصمیم شخصی خود استعفاء داده یا تحت فشار این تصمیم را گرفته تصریح کرد: همان طور که گفتم استعفای عطایی یک استعفای تاکتیکی است چون اگر این کار را نمی‌کرد همه حملات به سمت فدراسیون کشیده می‌شد بنابراین مجبور شد کنار بکشد وگرنه این تصمیم را نمی‌گرفت در صورتی که کار از کار گذشته و ای کاش زودتر این اتفاق می‌افتاد. در مصاحبه‌ای از بهروز عطایی دیدم که گفته دستیار دوم کسی نمی‌شوم در حالی که  برای این که دانش ما بروز شود دستیار دو که هیچ باید  دستیار چهارم مربی با لایق و با دانش هم شویم. داورزنی مدیر لایقی است و در این برهه زمانی نیاز داریم که خراب نشود اما در آینده شاید مدیر جوان تری بیاید که بهتر هم کار کند.

کارشناس والیبال ایران با اشاره به سخت شدن شرایط تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک گفت: سهمیه مستقیم را که تقریبا از دست دادیم اما هنوز هم امید وجود دارد بنابراین نباید همه چیز را به حاشیه بکشیم و وضع را بدتر کنیم؛ باید ببینیم چه کاری باید انجام بدهیم که برای منافع ملی ما بهتر است. فکر می‌کنم داورزنی باید از کارشناسان زبده تری نظرخواهی می‌کرد چون به نظر من یک تعدادی نشسته‌اند سلیقه‌ای رای می‌دهند که برای منافع ملی خوب نیست. تا امید است باید همه دست در دست هم بدهیم و کمک کنیم اما ای کاش رئیس فدراسیون مربی لایقی را می‌آورد چون هیچ کاری از نظر فنی از لیگ ملت‌ها تا الان انجام نشد.

عباسعلی میرحسینی در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: کناره گیری عطایی الان هیچ دردی را دوا نمی‌کند یعنی شرایط بهتر که نمی‌شود هیچ بدتر هم می‌شود؛ ای کاش زودتر این اتفاق می‌افتاد چون واقعا فرصت سوزی کردیم و دیگر هیچ اعتمادی به مربی ایرانی نمی‌توان کرد؛ به بهروز عطایی خیلی بها داده شد اما به نظر من کار خاصی انجام نداد و فقط کاری کرد که به مربی ایرانی برای  رده بزرگسالان هیچ اعتمادی نشود.  با تمام این مسائل هنوز امید داریم بنابراین باید تصمیمی بگیریم که منافع ملی ضرر نکند.

دیدگاه تان را بنویسید