عطایی: مشکلی با اضافه شدن مربی خارجی ندارم!

محمدرضا داورزنی و بهروز عطایی در خصوص احتمال اضافه شدن مربی خارجی به کادرفنی تیم ملی صحبت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از نتایج ضعیف تیم ملی والیبال در رقابت های لیگ ملت های 2023، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و بهروز عطایی سرمربی تیم ملی، در شبکه ورزش حضور یافتند.

در این برنامه، داورزنی در خصوص تقویت کادرفنی تیم ملی گفت: ما در حال حاضر داریم امکان سنجی می کنیم تا ببینیم کدام یک از مربیان خوب و بزرگ دنیا این امکان را دارند تا در کادرفنی تیم ملی ما کار کنند. دقیقا همان الگویی که ژاپنی ها پیاده کردند. یعنی یک مربی بزرگ را به کادر خود اضافه کردند و در راس، یک مربی داخلی را قرار دادند.

همچنین بهروز عطایی در خصوص احتمال اضافه شدن یک مربی خارجی به کادرفنی تیم ملی گفت: من هم مشکلی با این اتفاق ندارم. مردم از نتایج تیم ملی والیبال ناراحتند و ما هم آزرده خاطر هستیم. ما خواسته شخصی از تیم ملی نداریم و برای ما مهم است که مردم خوشحال باشند. ما پیش از این هم با مربیان خارجی مختلفی نظیر توتولو کار کرده ایم. قطعا من هم بر این باورم که ما با یک مربی عالی و باکیفیت می توانیم به اهدافمان نزدیک تر شویم.

در این برنامه، 74 درصد از مخاطبان شبکه ورزش با شرکت در نظرسنجی پیامکی اعلام کردند که عملکرد کادرفنی و عدم استفاده از تمامی ظرفیت بازیکنان در تیم ملی، عامل اصلی ناکامی ایران در لیگ ملت های 2023 است.

دیدگاه تان را بنویسید