محمد رهبری در گفت و گو با جِی پلاس؛

سابریست برنزی ایران در هانگژو: با دست خالی به جنگ مسلسل می‌رویم/ از حق ما می‌زنند به فوتبالیست‌ها می‌دهند!

ملی پوش سابر ایران بعد از کسب دو برنز هانگژو گفت: به دنبال مدال المپیک هستیم اما امکاناتی که می‌دهند در حد آسیا هم نیست. ما با دست خالی به جنگ مسلسل می‌رویم و مسئولین آن طور که باید حمایت نمی‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

الهام کهزادی: محمد رهبری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص بازی‌های آسیایی و کسب مدال برنز انفرادی و تیمی این رقابت‌ها گفت: مسابقات در بالاترین سطح خود برگزار شد و تعداد شرکت کنندگان در بخش انفرادی محدود شده بود بنابراین تمام ورزشکاران برتر کشورها شرکت می‌کردند به همین دلیل جداول و قرعه‌ها سخت  بود. خداراشکر روز خوبی داشتم و تمام تلاشم را کردم بتوانم در وهله اول مدال کسب کنم که به هدفم رسیدم اما متاسفانه نتوانستم رنگ مدالم را خوشرنگ تر کنم. بعد از 9 بازی این اتفاق رخ داد؛ شمشیربازی رشته‌ای نیست که با یکی دو بازی بتوان مدال گرفت من خودم 8 مسابقه را بردم و با یک شکست مدال برنز به دست آوردم.

هر موفقیتی قطعا انتظاراتی را به دنبال دارد؛ انتظار شما از مسئولین ورزش چیست؟ او در پاسخ به این سوال تصریح کرد: انتظارات ما زیاد نیست؛ همین که حق و حقوق ما را بدهند و به چیزهایی که می‌گویند عمل کنند راضی هستیم.

رهبری با گلایه از تبعیض قائل شدن میان ورزشکاران و دادن پاداش ( یورو) به بازیکنان تیم فوتبال امید در رختکن گفت: من هم چند روز پیش متوجه شدم؛ فرق گذاشتن میان رشته‌ها اصلا کار درستی نیست. من تا الان چهار مدال آسیایی بدست آوردم و فکر نمی‌کنم یک نفر از فوتبالیست‌ها توانسته باشد مدال این مسابقات را کسب کند با این حال فرق می‌گذارند و این موضوع بقیه رشته‌ها را سرخورده می‌کند و مظلوم واقع می‌شوند. حق ما را نمی‌دهند بعد به فوتبالیست‌ها اضافه تر می‌دهند.

دارنده مدال برنز انفرادی و تیمی سابر بازی‌های آسیایی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به شرایط فعلی شمشیربازی ایران تصریح کرد:  شرایط خوب است چون هم بچه‌ها یکدست هستند و هم کادر فنی  و فدراسیون تمام تلاشش را می‌کند اما به نظرم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کم می‌گذارند چون ورزش پتانسیل بیشتری دارد؛ به دنبال مدال المپیک هستیم اما امکاناتی که می‌دهند در حد آسیا هم نیست. ما با دست خالی به جنگ مسلسل می‌رویم و آن طور که باید حمایت نمی‌کنند.

دیدگاه تان را بنویسید