سابریست مدال آور ایران: می‌خواهیم فینالیست شویم

محمد رهبری از تلاش برای صعود به فینال رقابت های تیمی شمشیربازی بازی های آسیایی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محمد رهبری که امروز موفق به کسب نشان برنز رقابت های شمشیربازی بازی های آسیایی شد در این خصوص گفت: سطح مسابقات خیلی بالا بود، تمام شمشیربازانی که اینجا هستند، هر کدام دو الی سه مدال و طلای المپیک دارند.

او با بیان اینکه رقابت با شمشیربازان کره‌ای سخت است، خاطرنشان کرد: آنها سرعت ژنی بالایی دارند، من امروز در رقابت با این شمشیربازان روز سختی را سپری کردم. ۹ بازی انجام دادم و فقط در یک‌ بازی شکست خوردم. 

رهبری با بیان اینکه در شمشیربازی لحظه‌ها نتیجه را عوض می‌کنند، درباره رقابت‌های تیمی و تاثیر نتایج انفرادی در این بخش توضیح داد: با نتیجه‌ای که در بخش انفرادی به دست آوردیم، در بخش تیمی موقعیت خوبی داریم. من که مدال برنز گرفتم و علی پاکدامن هم بعد از مقدماتی خوب بود. با این اوصاف فکر می‌کنم در بخش تیمی تا جمع چهار تیم برتر با تیم قدری روبرو نشویم. فکر می‌کنیم به ترتیب باید هنگ کنگ و چین را برای فینال شکست دهیم. 

ملی پوش شمشیربازی ایران که پیش از این بر انتقام از کره جنوبی در بازی‌های آسیایی تاکید داشت، اظهار کرد: مسلما کار ما راحت نیست، کره‌ای‌ها قهرمانی المپیک را دارند، کمتر از یک‌ ماه پیش در مسابقات قهرمانی جهان نایب قهرمان شدند. کار سختی داریم اما مصمم هستیم در بخش تیمی بازی‌های آسیایی فینالیست شده و در این مرحله هم به پیروزی دست پیدا کنیم. 

محمد رهبری در پایان با بیان اینکه بعد از بازی‌های آسیایی باید برای پیگیری رقابت‌های انتخابی المپیک آماده شویم، گفت: یک‌ ماه دیگر باید در رقابت‌های الجزایر شرکت کنیم که انتخابی المپیک است.

 

دیدگاه تان را بنویسید