بازی های آسیایی ۲۰۲۲| نتایج کامل فرنگی کاران در چهار وزن اول

در این خبر می توانید نتایج مسابقات کشتی بازی های آسیایی ۲۰۲۲ را بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در ادامه بازی های آسیایی هانگژو، بالاخره کشتی گیران روی تشک رفتند و ملی‌پوشان ۴ وزن‌ اول کشتی فرنگی به مصاف رقبا رفتند که حاصل کار آن ها حضور کاویانی نژاد و علیزاده در فینال و تلاش سهرابی برای کسب مدال برنز بود.

نتایج کامل فرنگی کاران ۴ وزن اول؛

۶۰ کیلوگرم؛ میثم دلخانی

قهرمان جهان در سال 2021، در دور نخست با نتیجه 7 بر 2 سوپارمانتور جیانیندر از هند را شکست داد. او در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل آیدوس سلطان‌گالی از قزاقستان 4 بر 2 شکست خورد و با توجه به باخت این کشتی گیر در نیمه نهایی، دلخانی حذف شد.

۶۷ کیلوگرم؛ دانیال سهرابی

دانیال سهرابی ابتدا با نتیجه 5 بر 2 یونگ جین رو از کره شمالی را شکست داد و در مرحله بعد موفق شد در یک کشتی زیبا، 9 بر 0 هانسو ریو از کره جنوبی را کنار بزند، سهرابی در نیمه نهایی با نتیجه 9 بر 4 و ضربه فنی مغلوب میرژان شرماخانبت از قزاقستان شد و به رده بندی رفت. سهرابی در رده بندی با برتری 3 بر 2 مقابل لی لی از چین به مدال برنز رسید.

۷۷ کیلوگرم؛ امین کاویانی نژاد

کاویانی نژاد در کشتی اول خود موفق شد 9 بر 3 از سد کیم هیون وو، قهرمان جهان و المپیک از کره جنوبی بگذرد. او در دیدار دوم  5 بر 3 دلشاد اومون‌گلدیف از ازبکستان را برد و با پیروزی 1 بر 1 مقابل لیو از چین، به فینال رسید. او در فینال با آکژول محمودف قهرمان جهان از قرقیزستان کشتی گرفت و با شکست 1 بر 1 به مدال نقره رسید.

محمودف در بازی های آسیایی 2018 در فینال مغلوب محمدعلی گرایی شد.

۸۷ کیلوگرم؛ ناصر علیزاده

علیزاده ابتدا 7 بر 1 آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان را برد و در دور بعد 7 بر 1 عظیم آناممدوف از ترکمنستان را کنار زد و در نیمه نهایی با پیروزی 5 بر 1 مقابل سونیل کومار از هند به فینال راه یافت. علیزاده در فینال با جالگاسبای بردی موراتوف از ازبکستان کشتی گرفت و با شکست 7 بر 4 به مدال نقره دست یافت.

دیدگاه تان را بنویسید