والیبال انتخابی المپیک| همایونفرمنش: ما خسته بودیم؛ آلمان ها فوق العاده/اسفندیار: هیچ چیز تمام نشده

شهروز همایونفرمنش نیز به مانند عطایی را عامل مهمی برای بازی ضعیف تیم ملی والیبال مقابل آلمان دانست و ابراز امیدواری کرد در بازی بعدی شرایط بدنی تیم بهتر شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شهروز همایونفرمنش دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست مقابل آلمان اظهار داشت: همانطور که می‌دانید تیم ایران مسافت زیادی را از هانگژو و بازی‌های آسیایی تا برزیل طی کرد و به همین خاطر کمی خستگی را در بدنمان احساس می‌کردیم. از طرف دیگر آلمان نیز روز فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشت. پشت خط زن و دریافت کننده‌های حریف عالی بازی کردند و توانستند تیم ایران را تحت فشار قرار دهند. سعی می‌کنیم با یک ریکاوری خوب برای بازی بعدی آماده شویم تا بتوانیم مسابقات آینده را به نحو احسن به اتمام برسانیم.

امیرحسین اسفندیار نیز پس از پایان نخستین مسابقه ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: متاسفانه نتوانستیم آن شرایطی که دوست داشتیم را کسب کنیم ولی خوب هنوز چیزی برای تیم ایران تمام نشده است. تازه آغاز تورنمنت است. شش بازی دیگه داریم و هنوز شانس برای صعود به المپیک خواهیم داشت و قطعا بازی به بازی تمام تلاش مان را می‌کنیم که نتیجه دلخواه را کسب کنیم. اصلا برای من و دیگر بازیکنان مهم نیست که در این تورنمنت چه کسی امتیاز آورترین شود. قطعا همه به دنبال یک هدف هستیم که بتوانیم از همینجا سهمیه حضور در المپیک را کسب کنیم و قطعا همه بچه‌ها صد درصد توان شان را خواهند گذاشت.  امیدوارم که بتوانیم رو سفید شویم و بهترین نتیجه را کسب کنیم و خوشحال از برزیل به ایران برگردیم.

دیدگاه تان را بنویسید