جی پلاس

نتایج امروز ایران در بازی های آسیایی 2022| نقره کوراش/ پاروی قایقرانان به سمت فینال و حسرت مدال دوی 100 متر

در این خبر نتایج کامل ورزشکاران ایران در روز هفتم بازی های آسیایی را بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ از صبح روز شنبه 8 مهر 1402، ورزشکاران ایرانی در هفتمین روز بازی های آسیایی 2022 هانگژو در رشته های مختلف به مصاف رقبای خود رفته اند که نتایج کامل عملکرد آن ها را می توانید در این خبر مشاهده کنید.

 

قایقرانی

در کایاک یک نفره هزار متر مردان، علی آقامیرزایی از ایران با ثبت زمان ۳ دقیقه و ۴۹ ثانیه و ۶۰۳ صدم ثانیه در گروه خود اول شد و به فینال رفت. 

در کانوی یک نفره هزار متر مردان، محمدنبی رضایی از ایران با ثبت زمان ۴ دقیقه و ۲ ثانیه و ۴۶۳ صدم ثانیه در گروه خود دوم شد و به فینال صعود کرد.

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر زنان، هدیه کاظمی و الناز شفیعیان از تیم ایران با ثبت زمان یک دقیقه و ۵۶ ثانیه و ۳۷۹ صدم ثانیه سوم شدند و به فینال راه یافتند.

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر مردان، سپهر ساعتچی و پیمان قویدل با ثبت زمان یک دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۳ صدم ثانیه اول شدند و به فینال رسیدند.

در کانوی دو نفره ۵۰۰ متر مردان، کیا اسکندانی و عادل مجللی با ثبت زمان یک دقیقه و ۵۳ ثانیه و ۹۶ صدم ثانیه، دوم شدند و به فینال صعود کردند.

عادل مجللی کیا اسکندانی قایقرانی کانوی دونفره بازی های آسیایی ۲۰۲۲

بسکتبال سه نفره

تیم بسکتبال سه نفره ایران با برتری 19-17 مقابل هند، راهی مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی شد.

در مرحله یک چهارم نهایی، تیم بسکتبال سه نفره ایران با شکست 16-15 مقابل مغولستان از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

تیم ملی بسکتبال سه نفره

 

بسکتبال

تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین بازی خود در دور گروهی بازی های آسیایی، با نتیجه 86-60 قزاقستان را شکست داد و به عنوان صدرنشین گروه A، راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

 

شطرنج

در دوم رقابت های شطرنج تیمی، تیم ایران با ترکیب پرهام مقصودلو، سید محمدامین طباطبایی، پویا ایدنی و بردیا دانشور مقابل قزاقستان با نتیجه 3-1 پیروز شد و به صدر جدول بخش تیمی صعود کرد:

پرهام مقصودلو  ½-½ رینات جومابایف

محمدامین طباطبایی 1-0 علی شعر سلیمانوف

پویا ایدنی ½-½ رحمان ژالماخانوف

بردیا دانشور 1- 0 الدیار آنسات

 

هندبال 

تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی خود در مرحله دوم گروهی بازی های آسیایی، با نتیجه 29-20 مقابل بحرین شکست خورد.

 

کوراش

مجید وحید بریمانلو وزن 66- کیلوگرم در نخستین دیدار به مصاف چونگ هوانگ از ویتنام رفت و در مقابل حریف خود به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم شد. او در این مرحله و در دومین مبارزه خود در مصاف با نماینده چین تایپه هم به پیروزی رسید و توانست ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود در این رقابت ها را قطعی کند.

بریمانلو در مرحله نیمه نهایی به مصاف خیراندیش از تاجیکستان رفت و با کسب برتری مقابل این حریف قدرتمند، راهی فینال رقابت های کوراش بازی های آسیایی شد.

در دیدار فینال، بریمانلو در مقابل حریف ازبکستانی اش تن به شکست داد و به مدال نقره بازی های آسیایی دست یافت.

کوراش در بازی های آسیایی 2022 مجید بریمانلو

اسکیت

تیم ملی اسکیت سرعت ایران در ماده ۱۰۰۰۰ متر با حضور نهال مقدم رحمانی و سیده مهشید کیایی با ورزشکارانی از کشورهای کره جنوبی، هنگ کنگ، هند، تایلند و چین تایپه رقابت کردند و حین رقابت و طی کردن مسافت ۱۰ هزار متر،  نتوانستند زمان مد نظر را به ثبت رسانده و قبل از رد شدن از خط ‌پایان به کار خود پایان دادند.

در مسابقات اسکیت سرعت مردان امیر بهزادی و آزاد همتی در بخش مردان به پیست رفتند و توانستند زمان مد نظر را به ثبت برسانند و قبل از رد شدن از خط ‌پایان به کار خود پایان دادند.

 

بوکس

در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های وزن 92+ کیلوگرم، ایمان رمضان پور با پذیرش شکست مقابل بوکسور اهل هند، از رقابت های بوکس بازی های آسیایی کنار رفت.

 

تیراندازی

تیم تپانچه بادی میکس ایران در پایان دور مقدماتی رقابت های 10 متر، با ترکیب هانیه رستمیان و امیر جوهری‌خو  با امتیاز 575 پس از هند و چین در رده سوم قرار گرفت.

پس از آن تیم ایران برای کسب مدال برنز با تیم پاکستان رقابت کرد و با برتری 16-14 به مدال برنز دست یافت.

مدال میکس تیمی هانیه رستمیان امیر جوهری خو

در رقابت های تیراندازی تراپ، مرضیه پرورش نیا و محمد بیرانوند به عنوان نمایندگان ایران راه به جایی نبردند و از گردونه رقابت ها حذف شدند. 

پینگ پنگ

در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های پینگ پنگ دوبل، تیم ایران با ترکیب نوشاد عالمیان و نیما عالمیان توانست با نتیجه 3-0 تیم ژاپن را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. به این ترتیب، مدال برنز تیم تنیس روی میز دوبل ایران قطعی شد. ایران در نیمه نهایی به مصاف چین خواهد رفت.

 

دوومیدانی

در مرحله نهایی دو 100 متر مردان و زنان، حسن تفتیان و حمیده اسماعیل نژاد مسابقه دادند.

حسن تفتیان؛ در فینال دوی 100 متر مردان بازی های آسیایی حسن تفتیان با هفت دونده رقابت کرد و با زمان 10.14 چهارم شد. تفتیان در نیمه نهایی رکورد 10.13 و در مرحله نخست زمان 10.42 را ثبت کرد.

سعد از بحرین، داپبرانگ از تایلند، ظهری از اندونزی، ژی از چین، بونسون از تایلند، بین مهد از مالزی و چن از چین دوندگان فینال این ماده بودند.

حمیده اسماعیل نژاد؛ در فینال دوی 100 متر زنان بازی های آسیایی حمیده اسماعیل نژاد برای کسب مدال با پریرا از اندونزی، سعد از بحرین، وی از چین، اودیونگ از بحرین، گه از چین، تران از ویتنام و پولکرد از تایلند رقابت کرد. در نهایت اسماعیل نژاد با زمان 11.54 در جایگاه هفتم قرار گرفت .

او در مرحله اول رکورد 11.75 را ثبت کرد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید