جی پلاس

برنامه و نتایج کامل کشتی های حسن یزدانی در بازی های آسیایی هانگژو 2022

در این خبر می توانید برنامه و نتایج کامل کشتی های حسن یزدانی در بازی های آسیایی هانگژو را بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بازی های آسیایی هانگژو 2022، به صورت رسمی از 1 مهرماه آغاز شده و مسابقات کشتی هم از روز چهارشنبه 12 مهر شروع می شود.

رقابت های کشتی ابتدا با کشتی فرنگی آغاز خواهد شد و در ادامه روز جمعه 14 مهر مسابقات کشتی آزاد آغاز می شود؛ حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد و دارنده 9 مدال جهان و المپیک، در روز پایانی مسابقات کشتی یعنی شنبه 15 مهر به روی تشک می رود.

در روز پایانی مسابقات کشتی آزاد بازی های آسیایی، ملی پوشان اوزان 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم کشتی خواهند گرفت که حسن یزدانی برای دومین دوره پیاپی در وزن 86 کیلوگرم رقابت می کند.

مسابقات مقدماتی این اوزان ساعت 5:30 به وقت ایران آغاز شده و دیدارهای فینال و رده بندی هم ساعت 12:30 برگزار می شود.

یزدانی در دوره قبل بازی های آسیایی در جاکارتا هم در همین وزن به روی تشک رفت و به مدال طلا رسید؛ یزدانی در آن مسابقات پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل فاهریانسیاح از اندونزی با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید، در دور بعد مقابل پاوان کومار با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد، در نیمه نهایی اویتمن اورگودول دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان را با نتیجه 12 بر 2 از پیش رو برداشت و نهایتا در فینال با نتیجه 10 بر صفر  میشل دومینیک ابونادر از کشور لبنان را مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید