جی پلاس بروزرسانی...

نتایج امروز ایران در بازی‌های آسیایی 2022| بوکس و تیراندازی همچنان ناکام/ دختر دونده فینالیست شد

در این خبر نتایج کامل ورزشکاران ایران در روز ششم بازی های آسیایی را بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ورزشکاران ایران در روز ششم بازی‌های آسیایی هانگژو، در رشته های مختلفی از جمله دوومیدانی، بوکس، تنیس روی میز و... به مصاف رقبا می‌روند.

 دوومیدانی

مقدماتی 100 متر زنان

حمیده اسماعیل نژاد با رکورد 11.57 در گروهش دوم شد و به فینال صعود کرد. اما فرزانه فصیحی با رکورد ضعیف 11.70 در گروه خود چهارم شد و از رسیدن به فینال بازماند. او در طول برگزاری مسابقه یک کارت زرد هم به دلیل خطای استارت گرفت.

مقدماتی 100 متر مردان

حسن تفتیان در مرحله مقدماتی فشار زیادی به خودش نیاورد و با زمان 10:42 به عنوان نفر دوم از خط پایان رد شد تا به نیمه نهایی صعود کند.

ژیمناستیک

مهدی الفتی، در فینال پرش خرک بازی‌های آسیایی با حریفان خود رقابت کرد و با مجموع امتیاز  ۱۴/۷۸۳ در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست یافت.

پیش از این تیم ژیمناستیک ایران در مرحله تیمی دهم و مهدی الفتی با امتیاز ۱۴/۵۶۶ در پرش خرک در رده دوم ایستاده و فینالیست شده بود. در بخش قهرمان قهرمانان نیز محمدرضا خسرونژاد هفتم و محمدرضا حمیدی دهم شده بودند. نماینده ژاپن با امتیاز ۱۵/۰۱۶ در رتبه نخست ایستاد و نماینده مالزی با امتیاز ۱۴/۴۶۶ سوم شد.

بازی های آسیایی 2022 مهدی الفتی ژیمناستیک

بوکس

طوفان شریفی؛ بوکسور وزن ۹۲ کیلوگرم ایران در دومین مبارزه‌اش از این رقابت‌ها، در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل «توگامبای» از قزاقستان به روی رینگ رفت که در همان راند نخست با رای داوران بازنده اعلام شد تا از راهیابی به دور بعد باز بماند. شریفی پیش از این در مبارزه نخست خود مقابل «اودای الهینداوی» از اردن به پیروزی دست یافته بود.

شاهین موسوی؛ در وزن 80 کیلوگرم شاهین موسوی به مصاف نگماتولووئف  از تاجیکستان رفت و در پایان سه راند، با رای داوران بازنده مسابقه شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

IMG_20230929_124536_567

شطرنج

در دور اول رقابت های تیمی شطرنج، ایران مقابل تیم بنگلادش قرار گرفت و به سختی به پیروزی حداقلی 2.5-1.5 رسید. طباطبایی که بعد از مقصودلو بهترین بازیکن ایران است در این دیدار به تشخیص مربیان در ترکیب قرار نداشت اما نفر ذخیره که در ترکیب قرار گرفت عملکرد خوبی نداشت و باعث شد ایران مقابل بنگلادش که به هیچ وجه در حد و اندازه شطرنج ایران نبود، به زحمت بیفتد. در نهایت بردیا دانشور از دل یک وضعیت کاملا مساوی به آب و آتش زد و به هر شکل بود پیروز شد تا در نخستین گام مقابل تیم ضعیفی که بازیکنانش 200-300 واحد از بازیکنان ایران ضعیف تر هستند متوقف نشویم. در بخش تیمی هند، ازبکستان و چین رقیبان اصلی ایران برای کسب مدال هستند.

پرهام مقصودلو 1-0 حسین انامول

پویا ایدنی ½-½ رحمان محمد فهد

بردیا دانشور 1- 0 رحمان زیائور

امیررضا پورآقابالا 0- 1 مرشد نیاز

پرهام مقصودلو شطرنج

هندبال

تیم ملی هندبال کشورمان در اولین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف کویت رفت و با نتیجه 24 بر 22 شکست خورد.

پینگ پنگ

نیما و نوشاد عالمیان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های تنیس روی میز دوبل مردان، در یک دیدار جذاب، نزدیک و نفسگیر با یک‌ کامبک رویایی بازی 2 بر صفر باخته را مقابل هوانگ/ لیائو از چین تایپه با نتیجه 3 بر 2 بردند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

تیم دو نفره ایران که پیش از این با نتیجه 3 بر صفر مقابل تایلند به پیروزی رسیده بود، حالا برای صعود به نیمه نهایی باید به مصاف ژاپن برود. ژاپنی‌ها امروز با پیروزی مقابل تیم کره جنوبی به مرحله یک هشتم صعود کردند.

انفرادی

نوشاد عالمیان؛ نوشاد عالمیان در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 4 بر 2 مقابل هاریموتو شکست خورد و حذف شد.

امیرحسین هدایی؛ در مرحله یک هشتم نهایی، امیرحسین هدایی موفق نشد از پس حریفش بربیاید و مقابل نفر هشتم رنکینگ جهان شکست خورد. هدایی با نتیجه چهار بر صفر مقابل بازیکن چین‌تایپه مغلوب شد و از بازی‌ها کنار رفت.

IMG_20230929_143706_995

تیراندازی

 نمایندگان کشورمان در تفنگ 50 متر سه وضعیت در خط آتش ایستادند و در پایان دور مقدماتی پوریا نوروزیان با امتیاز 584 در رده هشتم ایستاد و راهی فینال شد. مهیار صداقت و امیر محمد نکونام با امتیاز 582 و 576 به ترتیب در رده‌های دوازدهم و بیستم ایستادند. در بخش تیمی نیز تیم ایران با ترکیب پوریا نوروزیان، مهیار صداقت و امیر محمد نکونام با امتیاز 1742 در جایگاه پنجم قرار گرفت.

در فینال تفنگ 50 متر سه وضعیت مردان، پوریان نوروزیان هشتم شد و به مدال نرسید تا کاروان تیراندازی ایران همچنان در حسرت کسب مدال از بازی های آسیایی هانگژو باشد. رقابت‌های تیراندازی از روز نخست بازی‌های آسیایی آغاز شده است. تاکنون نمایندگان ایران در تپانچه بادی مردان و زنان، تفنگ بادی مردان و زنان و تفنگ سه وضعیت زنان مدال نگرفته و به فینال نرسیده‌اند. هانیه رستمیان و تیم میکس تفنگ بادی در فینال در رده ششم ایستادند.

** هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی و مینا قربانی در تپانچه 10 متر بانوان با امتیاز 573، 571 ،570 به ترتیب در رده‌های پانزدهم، بیستم و بیست وسوم ایستادند. در بخش تیمی نیز تیم ایران با ترکیب هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌الهی و مینا قربانی و 1714 امتیاز در بین 14 تیم در جایگاه پنجم ایستاد.

IMG_20230929_103323_751

IMG_20230929_064813_834

دیدگاه تان را بنویسید