لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳

باخت خانگی پرسپولیس به النصر در شب اتفاقات بد سریالی

پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا را با باخت خانگی مقابل النصر عربستان آغاز کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پرسپولیس در روز دوم هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 در ورزشگاه بدون هیاهوی آزادی به مصاف النصر و ستارگانش رفت و در یک بازی ضعیف که با اتفاقات زیادی هم همراه بود 2 بر صفر باخت. گل های این بازی را دانیال اسماعیل فر (گل به خودی) و محمد قاسم در نیمه دوم به ثمر رساندند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا دو سال پیش پرسپولیس را به خاطر انتشار پست علیه باشگاه هندی به یک بازی بدون تماشاگر خانگی محروم کرد.

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری، وحید امیری

النصر: نواف عقیدی، سلطان الغنام، عبدالله العمری، آیمریک لاپورت، محمد قاسم، عبدالله الخیبری، اتاویو، مارسلو بروزوویچ، عبدالرحمان غریب، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو

گزارش تصویری بازی پرسپولیس و النصر در لیگ قهرمانان آسیا

گزارش بازی

در دقیقه ۵، مهدی ترابی با آسیب‌دیدگی روبرو شد و گل‌محمدی ناچار شد در همان ابتدای بازی او را تعویض کند. دقیقه ۱۰: ارسال تند و تیز بازیکن النصر به مقابل دروازه پرسپولیس با لمس ناقص مانه همراه شد که این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۲۰: ارسال مانه به داخل محوطه جریمه پرسپولیس پس از دفع ناقص مدافعان با هد غنام در موقعیتی عالی به رونالدو رسید اما ضربه سر فوق ستاره النصر درست به جایی رفت که بیرانوند قرار داشت تا دروازه‌بان پرسپولیس به راحتی توپ را مهار کند. دقیقه ۲۳: شوت غنام در میانه راه به علی نعمتی برخورد کرد تا به گوشه دروازه پرسپولیس کمانه کند اما بیرانوند به خوبی این توپ را دفع کرد و به کرنر فرستاد. دقیقه ۳۶: ارسال مانه برای رونالدو که در موقعیت آفساید قرار داشت با دخالت کنعانی‌زادگان از مقابل او دور شد اما توپ به جایی رفت که اوتاویو در موقعیت دروازه‌ خالی گل‌زنی کرد اما به خاطر قرار داشتن رونالدو در موقعیت آفساید، این گل مردود اعلام شد. دقیقه ۴۱: مثلث بروزوویچ، مانه و رونالدو در این دقیقه النصر را تا آستانه به ثمر رساندن گل برد اما پاس مانه به مقابل دروازه پرسپولیس به رونالدو نرسید تا این موقعیت با خوش‌شانسی به نفع پرسپولیس از دست برود. دقیقه ۵۲: خطای بی‌مورد میلاد سرلک روی رونالدو باعث شد که داور ازبک به او کارت زرد دوم را نشان دهد و این بازیکن را اخراج کند. البته داور در این صحنه ابتدا به خاطر نداشت که سرلک کارت زرد دارد و پس از اصرارهای اوتاویو متوجه این موضوع شد. دقیقه ۶۰: ارسال خوب سعید صادقی به داخل محوطه جریمه النصر در موقعیتی خوب به شهاب زاهدی رسید اما ضربه سر مهاجم پرسپولیس از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۶۲ (گل اول النصر): بروزوویچ با نفوذ از جناح چپ، پاس کات بکی داد که این توپ به غریب رسید و او به سمت دروازه پرسپولیس شوت زد. با این که شوت غریب کیفیت لازم را نداشت اما پس از دفع علی نعمتی، توپ به اسماعیلی‌فرد برخورد کرد تا با بدشانسی محض دروازه بیرانوند باز شود. دقیقه ۷۲ (گل دوم النصر): نفوذ محمد قاسم به داخل محوطه جریمه پرسپولیس با شوت سرکش او از زاویه بسته همراه شد که این ضربه به طاق دروازه بیرانوند چسبید.

 

گل دوم النصر به پرسپولیس توسط محمد قاسم (72)

گل اول النصر به پرسپولیس روی گل‌به‌خودی علی نعمتی(62)

 

مرتضی پورعلی گنجی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس النصر لیگ قهرمانان آسیا

محمدحسین کنعانی زادگان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس النصر لیگ قهرمانان آسیا

کریستیانو رونالدو دانیال اسماعیلی فر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس النصر لیگ قهرمانان آسیا

مهدی ترابی پرسپولیس النصر لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

کریستیانو رونالدو

هفته اول

تیم نتیجه نتیجه تیم
بمبی‌سیتی 0 2 نساجی
سپاهان 2 2 نیروهوایی
الاتحاد 3 0 المالیق
الفیصلی 0 1 نسف قارشی
السد 0 0 شارجه
الهلال 1 1 ناوباهور
پاختاکور 0 3 العین
استقلال 0 0 الدحیل
آهال 1 0 الفیحا
پرسپولیس 0 2 النصر

دیدگاه تان را بنویسید