جی پلاس

کشتی آزاد قهرمانی جهانl امامی بد باخت/ نخودی برنزی شد

محمد نخودی به مدال برنز رقابت های جهانی بلگراد دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ روز گذشته در جریان دور مقدماتی مسابقات جهانی کشتی آزاد در 4 وزن دوم، ملی پوشان ایران در اوزان 57، 74، 79 و 92 کیلوگرم به روی تشک رفتند که هر 4 کشتی گیر ایران مقابل رقبا شکست خوردند.

در ادامه میلاد والی زاده در 57 و امیرعلی آذرپیرا در 92 کیلوگرم با توجه به شکست رقبا، از جدول مسابقات کنار رفتند اما در 74 و 79 کیلوگرم، به دلیل صعود رقبای یونس امامی و محمد نخودی فینال، این دو کشتی گیر در جدول شانس مجدد به میدان رفتند که نخودی به رده بندی رسید و امامی از گردونه مسابقات حذف شد.

در ادامه نتایج کامل این دو کشتی گیر را می خوانید:

74 کیلوگرم: یونس امامی

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۴۵ نفر حضور داشتند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی پاشا عمرپاشایف از بلغارستان کشتی گرفت که با برتری 6 بر 0 راهی یک هشتم نهایی شد. او در این مرحله به مصاف زائور بک سیداکوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه رفت و با نتیجه 6 بر 0 باخت. امامی در این کشتی اسیر تکنیک بالای رقیب روسی شد و نتوانست به امتیازی برسد که با صعود سیداکوف به فینال، امامی به جدول شانس مجدد راه یافت. امامی در کشتی خود در شانس مجدد به پیروزی 10 بر 0 مقابل کنچادزه از گرجستان رسید. او در کشتی بعد به مصاف ختیک تسابالوف از صربستان رفت و با شکست 11 بر 4 از رسیدن به رده بندی بازماند و حذف شد. امامی در حالی به این کشتی گیر روسی الاصل باخت که جزو شانس های اصلی کسب مدال بود اما مقابل رقیب غافلگیر شد و نهایتا با باخت 11 بر 4 از دور رقابت ها کنار رفت.

79 کیلوگرم: محمد نخودی

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۲۷ شرکت کننده داشت، محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف رمضان ساری از ترکیه رفت و با پیروزی 9 بر 4 راهی یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله به مصاف احمد عثمان اف از روسیه رفت و با نتیجه 5 بر2 باخت. با توجه به صعود حریف روسی به فینال، نخودی به شانس مجدد راه یافت.

نایب قهرمان جهان، در کشتی خود در شانس مجددبه پیروزی 5 بر 1 مقابل ماگمدوف از مقدونیه رسید و راهی دیدار رده بندی شد. محمد نخودی با نتیجه 10 بر 0 حریف خود از آذربایجان را در رده‌بندی شکست داد و در کمتر از 3 دقیقه مدال برنز را کسب کرد.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید