جی پلاس

دوئل ششم یزدانی و تیلور؛ یکشنبه شب در بلگراد

حسن یزدانی و دیوید تیلور بار دیگر به فینال جهان رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در پایان رقابت های مقدماتی 4 وزن اول کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان، در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی و دیوید تیلور بار دیگر به فینال رسیدند.

یزدانی و تیلور که پیش از این پنج بار به مصاف یکدیگر رفته اند، فردا شب برای ششمین بار دوئل خواهند کرد تا بار دیگر نبرد سنتی آن ها تکرار شود.

 

تمام آمارهای حسن یزدانی در جهانی/ چه کسی جز تیلور ستاره ایران را شکست داد؟

 

یزدانی و تیلور به ترتیب در جام جهانی 2017، مسابقات جهانی 2018، المپیک 2020، مسابقات جهانی 2021 و مسابقات جهانی 2022 به مصاف هم رفته اند که یزدانی در فینال جهانی 2021 پیروز شد و در 4 رقابت دیگر تیلور پیروز میدان بوده است.

در رقابت های امروز، حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با پیروزی ۸ بر ۲ و با ضربه فنی مقابل لاورنس از استرالیا به یک هشتم نهایی رسید. یزدانی در این مرحله با پیروزی ۱۱ بر ۰ مقابل بیامباسورن از مغولستان راهی یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله با پیروزی ۷ بر ۲ مقابل ناظم امینه از سن مارینو به نیمه نهایی رسید. یزدانی در این مرحله با ژبریل شاپیف از ازبکستان کشتی گرفت و با برتری 10 بر 0 راهی فینال شد.

 

 

فریم به فریم با همه نبردهای حسن یزدانی و دیوید تیلور+عکس

 

در سوی مقابل هم دیوید تیلور بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم با ضربه فنی مقابل رقیب مراکشی به پیروزی رسید. جادوگر آمریکایی در مرحله یک هشتم نهایی با پیروزی ده بر صفر مقابل کشتی گیر اتریش به یک چهارم نهایی رسید. تیلور در این مرحله موفق شد 12 بر 2 ماگومد شاریپوف را شکست دهد و با پیروزی 7 بر صفر در نیمه نهایی مقابل عظمت دولت بیکوف به فینال رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید