پیروزی آرژانتین بدون مسی؛ ارتفاع اصلا ترس نداشت!

تیم ملی آرژانتین در غیاب مسی هم در انتخابی جام جهانی پیروز از میدان خارج شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز (چهارشنبه) تیم ملی آرژانتین مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، میهمان بولیوی بود و این بازی را که  به خاطر ارتفاع بالای این کشور معمولاً برایش دردسرساز می‌شد را این بار به آسانی و با نتیجه 3 بر صفر برد.

با وجود غیبت کاپیتان لیونل مسی به دلیل مصدومیت، آرژانتینی‌ها شب چندان سختی را تجربه نکردند، چرا که 8 دقیقه بعد از گل اول‌شان که در دقیقه 31 توسط انسو فرناندس به ثمر رسید، بولیوی دفاع چپ خود روبرتو فرناندس را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد و تا پایان مسابقه 10 نفره بازی کرد.

این اتفاق کار آلبی‌سلسته را برای کسب پیروزی آسان‌تر کرد و در دقیقه 42 نیکلاس تالیافیکو دومین گل را برای تیم میهمان به ثمر رساند. سومین و آخرین گل آلبی‌سلسته را هم نیکلاس گونسالس در دقیقه 84 به ثمر رساند و به این ترتیب خیال شاگردان لیونل اسکالونی از بابت کسب تمام امتیازات بازی آسوده شد.

آرژانتین با این نتیجه دومین برد متوالی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی را کسب کرد و اکنون با شش امتیاز صدرنشین جدول بازی‌هاست.

 

دیدگاه تان را بنویسید