علی کریمی: این بازی ها بهتر از هیچ است

علی کریمی برگزاری بازی های دوستانه با رقبای نه چندان قوی و اردوهای فعلی را بهتر از عدم برگزاری آن دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علی کریمی پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آنگولا گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی بود، بچه‌ها بازی خوبی به نمایش گذاشتند. با توجه به کیفیت زمین، بازی کردن کمی سخت بود ولی توانستیم برنامه‌های کادر فنی انجام دهیم. نتیجه بازی خوب بود ولی می‌توانستیم از فرصت‌ها بیشتر استفاده کنیم و نتیجه بهتری کسب کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه آیا تیم ملی پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد، اظهار داشت: 100 درصد قدرتش را دارد ولی رقبای سرسختی مثل ژاپن، کره جنوبی و عربستان حضور دارند. تلاش می‌کنیم تا روز به روز بهتر شویم و خودمان را آماده کنیم تا با این حریفان رقابت کنیم. 

کریمی در خصوص اینکه آیا بازی با آنگولا به تیم ملی کمک می‌کند تا برای قهرمانی آسیا آماده شویم، گفت: شرایط کشور، فدراسیون، مشکلات و تحریم‌ها را همه می‌دانیم. همین بازی‌ها از نبودنش بهتر است.اگر یادتان باشد، سال گذشته یک سری از فیفادی‌ها را ما از دست می‌دادیم مخصوصا در زمان کرونا. بودن این بازی‌ها، جمع شدن بازیکنان و هماهنگ شدن آنها بهتر از هیچی است. تا جام ملت‌ها امیدوارم بازی‌های خوبی داشته باشیم و بتوانیم هماهنگ‌تر و آماده‌تر شویم.

بازیکن تیم ملی در خصوص هماهنگی روزبه چشمی و سامان قدوس نیز گفت: بچه‌ها هر چند وقت یکبار دور هم جمع می‌شویم و تقریبا 2-3 روز قبل از بازی سعی می‌کنیم بالاترین سطح هماهنگی را اجرا کنیم. یک مقدار سخت است ولی سعی و تلاش خودمان را می‌کنیم تا با هم هماهنگ شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید