طارمی درباره میلان حرف نزد اما از گم شدن خواسته هایش گفت!

مهدی طارمی ترجیح داد درباره عدم انتقالش به میلان صحبتی نکند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی طارمی درباره برتری 4 بر صفر ایران مقابل آنگولا گفت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم. برنامه‌هایی که در تمرین داشتیم را توانستیم نسبت به بازی قبل بهتر پیاده کنیم. در کل دو بازی خوب انجام دادیم.

وی در مورد منتفی شدن انتقالش به میلان گفت: اگر می‌توانستم صحبت کنم قطعاً در این مورد حرف می‌زدم.

مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به این موضوع که ژاپن و عربستان با تیم‌های قدرتمندی بازی می‌کنند و چه سرنوشتی برای ایران در جام ملت‌ها متصور است، گفت: نزدیک به 10 بازی است که نباخته‌ایم و روز به روز بهتر می‌شویم. آنها هم کار خودشان را می‌کنند. به هر حال ایران قدرت آسیاست و به یک بازی نیست. کار خودمان را می‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

طارمی در مورد بیانیه باشگاه اسپورتینگ لیسبون و صحبت یک کارشناس پرتغالی علیه او، تصریح کرد: واقعیت این است که او یکسری صحبت‌ها انجام داد که به ملیت مربوط بود و تنها به من ربط نداشت. فدراسیون از من پرسید مایل هستی بیانیه دهیم؛ من هم گفتم برای من فرقی ندارد و یک جنبه ملی دارد. اگر دوست دارید، جواب دهید، چون به هر حال این توهین نژادپرستانه بود. برای من چیز خاصی نبود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شد انتقال او به میلان قطعی به نظر می‌رسید اما نشد، گفت: ان‌شاءالله سال آینده!

مهاجم تیم ملی درباره آماده‌سازی تیم ملی برای جام ملت‌ها گفت: همه شما شرایط تیم ملی را می‌دانید. اگر من درباره شرایط صحبت کنم فقط می‌شود غر زدن و آه و ناله! دعواهای‌مان را بیرون می کنیم و اینجا فقط گل و بلبل حرف می‌زنیم. خودتان همه چیز را بهتر از ما می‌دانید. از لحاظ هتل و ... همه چیز را می‌دانید. اگر بخواهیم فقط آه و ناله کنیم هیچ فایده‌ای ندارد. فقط باید تمرکزمان را روی بازی‌ها بگذاریم و همه دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم قهرمان شویم.

«درخواست شما برای پیگیری مشکلات مؤثر نیست؟» طارمی در واکنش به طرح این سؤال عنوان کرد: من که هیچ، بزرگترهای من آنقدر درخواست کردند که به هیچ‌جا نرسیده است. من که بین آن‌ها گُم هستم.

وی در رابطه با عدم حضور سردار آزمون در اردوی تیم ملی گفت: قطعاً سردار تأثیر زیادی دارد و یک بازیکن بزرگ است. به کمک او خیلی نیاز داریم. ان‌شاءالله سردار هم از اردوهای بعد به جمع ما اضافه می‌شود،‌ چون یک مهره تأثیرگذار است.

مهاجم تیم ملی درباره کیفیت چمن ورزشگاه آزادی اظهار داشت: من بازیکن تیم ملی هستم، رئیس مجموعه آزادی را پیدا و از او سؤال کنید. من هر چقدر هم بگویم تأثیری ندارد.

طارمی درباره دیدار نمایندگان ایران با تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: بازی بعدم درپورتو است! ان‌شاءالله نماینده‌های ایران هم موفق باشند. نه فقط مقابل تیم‌های عربستانی، بلکه مقابل همه تیم‌ها. ان‌شاءالله موفق باشند و بعد از سال‌ها یک تیم ایرانی بتواند قهرمان آسیا شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید