آزمون: بازی با افغانستان و قرقیزستان خیلی مهم بود/ طارمی: هدفمان قهرمانی در کافا است

دو مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره پیروزی مقابل قرقیزستان و تورنمنت کافا صحبت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سردار آزمون پس از پیروزی ۵ بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل قرقیزستان و صعود به فینال تورنمنت کافا، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی داشتیم.به هر ۲ تیم افغانستان و قرقیزستان خیلی احترام گذاشتیم و سعی کردیم بازی خودمان را ارائه بدهیم. هر ۲ بازی خیلی برای ما مهم بود.

وی درمورد دیدار بعدی ایران مقابل ازبکستان، گفت: ازبکستان همیشه تیم خوب و قدری مقابل ایران بوده و بازیکنان خیلی خوبی دارد‌. مهاجمان خیلی خطرناکی دارند و می‌توانند برای ما خطرناک باشند.

مهاجم تیم ملی کشورمان تاکید کرد: در کل بازی خیلی خوبی می‌شود زیرا تیم ما هم بازیکنان خیلی خوبی دارد‌‌. خیلی خوشحال هستیم که مقابل ازبکستان قرار می‌گیریم.

طارمی: هدفمان قهرمانی در کافا است

مهدی طارمی بعد از پیروزی 5 بر یک مقابل قرقیزستان در نشست خبری اظهار داشت: بازی خیلی خوب و سختی بود و انتظار چنین تیمی از قرقیزستان نداشتم. این تیم پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به قبل داشته و به تیم شان و هواداران شان تبریک می گویم و در آینده حرف های بیشتری در فوتبال آسیا داشته باشند با پیشرفتی که داشتند. 

وی افزود: حریف تیم قابل احترامی بود و ما هم شرایط خودمان را داشتیم و می خواستیم به اهداف و برنامه های خودمان که جام ملت های آسیاست به نحو احسن ازش استفاده کنیم.

وی افزود: در همه بازی ها تمام توان مان را با انگیزه بالا می گذاریم که به پیروزی برسیم و توانستیم 5 بر یک پیروز شویم. بازی خوبی برای ما بود از لحاظ برنامه هجومی که داشتیم. توانستیم بازی را خوب کنترل کنیم و بازی قابل قبولی برای ما بود. 

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد دیدار با ازبکستان در فینال کافا اظهار داشت: ازبکستان تیم خیلی خوبی است. به هر حال ما شرایط خودمان را داریم می رویم آنجا که بازی خودمان را انجام بدهیم. برای برد انجا می رویم و هدف گذاری ما قهرمانی در این مسابقات است. قطعا با تمام توان آنجا می رویم که بازی را ببریم و قهرمان شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید