حنیف: چرا نساجی از گروهش صعود نکند؟

دستیار مهدی رحمتی نساجی را از شانس های صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می داند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حنیف عمران زاده، مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در مورد حضور این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در طول هفته کار خودمان را انجام می‌دهیم. در آخرین بازی خود توانستیم برنده باشیم تا با روحیه خوبی برای لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم. در فوتبال دنیا مهره و بازیکن خیلی مهم است، اما کار تیمی حرف اول را می‌زند. خوشبختانه تیم‌های ایرانی کار تیمی خوبی دارند. تیم‌های ایرانی در آسیا حرف برای گفتن دارند و این موضوع را نتایج هم نشان داده است. قدم اول ما این است که بتوانیم بازی خوبی در شروع کار داشته باشیم تا با کسب پیروزی بتوانیم هواداران خود را خوشحال کنیم و شروع خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشیم.

عمران‌زاده درباره تقابل با الهلال عربستان و ستاره‌هایی مثل نیمار که در ترکیب این تیم حضور دارند، تاکید کرد: تجربه موضوع مهمی است، اما نباید از انگیزه جوانی هم غافل شد. بازیکنان ما جوان هستند و انگیزه بالایی دارند. برای هر بازی برنامه خواهیم داشت و قطعاً روی نقاط ضعف و قوت حریفان کار خواهیم کرد. تجربه هم بسیار مهم است، اما ما با هدف و برنامه جلو خواهیم رفت.

مربی نساجی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان از نساجی توقع صعود داشت یا خیر، گفت: چرا نمی‌توان صعود کرد؟ درست است که حریفان هزینه زیادی کرده‌اند، اما ما هم تیم هستیم و مجموعه خوبی داریم. با شرایطی که داریم می‌توانیم به صعود فکر کنیم.

عمران‌زاده درخصوص شرایط میزبانی نساجی از حریفان، عنوان کرد: چیزی که ما شنیده‌ایم این است که بازی در ایران و در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حتماً طرحی ارائه شده که AFC ورزشگاه آزادی را تایید کرده است. امیدوارم که شکل و قیافه، امکانات و زیرساخت‌های ورزشگاه قائمشهر هم زودتر درست شود که هواداران بتوانند در شهر خود میزبان حریفان باشند.

او افزود: از مسئولان استان مازندران خواهش می‌کنم که تدارک خاصی برای لیگ قهرمانان آسیا ببینند تا تماشاگران ما از این شرایط متضرر نشوند. با توجه به اینکه احتمالاً بازی در تهران خواهد بود باید حداقل چند دستگاه اتوبوس برای رفت و آمد هواداران درنظر گرفته شود. هواداران نساجی جز برترین‌های ایران هستند که همیشه ورزشگاه را پر می‌کنند. آنها با تیم خود زندگی می‌کنند و با شکستش ناراحت و با بردش خوشحال می‌شوند. امیدوارم مسئولان به تیم و هواداران نساجی کمک کنند و مدیریت باشگاه را تنها نگذارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید