جنگ تکراری و حوصله سر بر مدیران قبلی و فعلی استقلال

برنامه شب های فوتبالی بار دیگر شاهد جنگ و دعواهای مدیریتی استقلال بود. دعواهایی قدیمی بی حاصل و البته تکراری و خسته کننده برای هواداران استقلال.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از حضور علی خطیر مدیرعامل استقلال در برنامه فوتبال برتر و پخش صحبت های او که بخشی از آن به مدیریت استقلال بر می گشت، برنامه شب های فوتبالی فرصتی را در اختیار حجت کریمی قرار داد تا پاسخ خطیر را بدهد.

کریمی از این فرصت استفاده کرد و تا جایی که توانست علیه خطیر و قربان زاده حرف زد. او دوران مدیریت خودش را از نظر مالی کاملا تطهیر کرد و مدعی درآمد زایی نیز شد.

او همچنین بارها با کنایه نسبت به شاگرد اولی خطیر در لیست قربان زاده صحبت کرد. همچنین ادعاهای خطیر برای نجات استقلال و مثالی که او مقابل میثاقی مطرح کرده بود را نیز سوال برد.

کریمی همچنین درباره مذاکره با بیرانوند نیز توضیحاتی داد و سنگ اندازی قربان زاده را عامل شکست مذاکرات دانست و حتی پیامک های شخصی رد و بدل شده را نیز افشا کرد که رئیس وقت سازمان خصوصی سازی اعلام کرده بود با لودر از روی او رد می شود!

پس از این صحبت ها هژبری معاون ارتباطات باشگاه استقلال روی خط آمد و تمام ادعاهای کریمی را تکذیب کرد و گفت: هرچه کریمی می گوید دروغ است. بدهکاری های استقلال سرجایش است. ایشلان می گوید 60 میلیارد درآمد زایی کرده است. آقای حجت کریمی هزار تومان درآمد ایجاد نکرد و 35 میلیارد هم از قرارداد سال بعد برداشت کرد.

وی ادامه داد: امشب از فوتبال، ورزش و زندگی متنفر شدم. قرارداد استراماچونی با استقلال 500 هزار دلار بسته شد، اینکه پول استراماچونی را ندادند چه ربطی به آقای خطیر دارد. بدهی به ساپینتو، آمانوف، سیلوا و پرونده هایی که الان آمده است در چه زمانی بوده است؟  وقتی خطیر مدیرعامل استقلال شد به آقای خطیر تبریک گفت و گفت قرارداد نکونام را امضا نکن چون بی معرفت است و بعد از استعفای من تماسی نگرفته است.

این که کدام طرف ماجرا راست می گوید مشخص نیست اما چیزی که مشخص است این است که این صحبت ها هیچ سودی به حال تیم و هواداران استقلال ندارد و فقط به حاشیه های این تیم اضافه می کند. از آجورلو، تا فتح الله زاده، کریمی و خطیر و ... هر یک دیگری را مقصر می شمارند و علمکرد خود را بی نقص می دانند. هواداران هم از این بحث های کی بود کی بود من نبودم به ستوه آمده اند.

دیدگاه تان را بنویسید