ادامه کنایه‌ها به قربان‌زاده و خطیر

استوری‌های حجت کریمی: نکونام را با هدف قهرمانی آوردم اما...+ عکس

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال لیست خرید سرمربی این تیم را در اینستاگرام منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی سابق باشگاه استقلال با انتشار دو استوری در صفحه اینستاگرام خود، نسبت به شرایط این روزهای استقلال واکنش طعنه آمیزی نشان داد و همچنین لیست بازیکنان مدنظر جواد نکونام را هم منتشر کرد.

او در یک استوری خطاب به هواداران استقلال نوشت: با سلام به هواداران فهیم باشگاه بزرگ استقلال. آقای نکونام را با هدف قهرمانی به استقلال آوردیم نه برای پنجمی. خریدها از روی دستخط ایشان پیش رفت و از یک هفته ای که ایشان لیست ارائه نمودند با چندین بازیکن قرارداد بسته شد و در حال مذاکره با ادامه لیست بودیم که استاد، مانع کار گردید. چهل روز گذشت اما شاگرد اول استاد و پدر معنوی فوتبال هنوز نتوانسته اند به دلیل اینکه زمین کج است، بازیکن جذب کنند. ای کاش به جای هزینه در فضای مجازی و... این پول ها در باشگاه هزینه می شد. ای کاش یک بار هم شده منافع ملی و احساسات میلیون ها هوادار را به روابط شخصی ترجیح دهیم. قضاوت با شما هواداران باشگاه بزرگ استقلال.

حجت کریمی1

 

او همچنین در یک استوری دیگر، نامه جواد نکونام در خصوص فهرست بازیکنان مدنظرش را به این شرح منتشر کرد: 

مدیر عامل محترم باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال

جناب آقای حجت کریمی

با سلام و احترام

خواهشمنداست دستور فرمایید مطابق با لیست اعلامی و بر اساس پیشرفت مذاکرات و پس از تایید اینجانب نسبت به جذب بازیکنان مورد نظر اقدام نمایید.

پست دروازه بان: ۱- بازیکن خارجی

مدافعین: 1- آرمین سهرابیان ۲ - سامان فلاح 3- عارف اقاسی ۴- میلاد محمدی ۵- مدافع خارجی

هافبک ها: ۱- سعید عزت الهى ٢ - رضا اسدی ۳- یاسین سلمانی۴ - محمدحسین اسلامی -۵ مهدی قائدی ۶-محمد محبی ۷-مهرداد محمدی - احسان پهلوان -۹- هافبک خارجی

مهاجم: ۱ - مهاجم نوک خارجی

با تقدیم احترام

جواد نکونام

۱۴۰۲/۰۴/۰۷

رونوشت: جناب آقای امیری قائم مقام محترم باشگاه

حجت کریمی2

دیدگاه تان را بنویسید