جی پلاس

خبر عجیب درباره مصدومیت ستاره کشتی؛ تصمیم اعزام با خود قاسمپور!

گفته می شود خود کامران قاسمپور درباره اعزامش به مسابقات جهانی تصمیم می گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هفته گذشته بود که کشتی ایران با شوکی بزرگ مواجه شد؛ خبر مصدومیت کامران قاسمپور ستاره کشتی آزاد ایران باعث شد تا ورزش اول با بهت و حیرت رو به رو شود. دارنده دو مدال طلای جهان که پیش از این از ناحیه کشاله ران مصدوم شده بود، با سپری کردن روند درمان به آرامی تمرینات روی تشک خود را آغاز کرده بود تا به مسابقات جهانی صربستان برسد اما این بار از پای دیگر هم مصدوم شد تا شرایط برای او سخت تر شود.

پس از این موضوع در رسانه های مختلف اعلام شد که قرار است امیرعلی آذرپیرا به عنوان جانشین کامران به جهانی اعزام شود، پس از آن خبرهایی مبنی بر احتمال دوباره حضور قاسمپور بیان شد و گفته شد همه منتظر جواب نهایی MRI هستند تا تصمیم نهایی گرفته شود.

در میان این سخنان ضد و نقیض حالا طبق اطلاعات خبرنگار جی پلاس، شنیده شده که قرار است در اقدامی عجیب، تصمیم نهایی به خود قاسمپور واگذار شود!

در واقع به نظر می رسد باید روز دوشنبه کامران قاسمپور بار دیگر به روی تشک برود و تمرین کشتی انجام دهد و پس از آن خود او با توجه به شرایط بدنی و آمادگی درباره اعزام یا عدم اعزامش تصمیم بگیرد؛ این یعنی در اقدامی عجیب، کادرفنی و فدراسیون همه چیز را به خود کشتی گیر جویباری واگذار کرده اند تا خودش تصمیم بگیرد که بر اساس شرایط بدنی اش به جهانی برود یا نه؛ موضوعی که می تواند یک ریسک بزرگ باشد و در صورت تمایل قاسمپور به اعزام و تشدید مصدومیت او از ناحیه پا، به معنای پایان دوران قهرمانی اش باشد.

حالا باید دید واکنش فدراسیون کشتی به این موضوع چیست و آیا این قاسمپور روز دوشنبه خودش برای اعزام تصمیم می گیرد یا نه!

دیدگاه تان را بنویسید