بازی های آسیایی 2022 چه زمانی آغاز می شود؟

بازی های آسیایی هانگژو به صورت رسمی از اول مهر آغاز می شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس و به نقل از ایرنا؛ تنها یک ماه و ۲ روز دیگر تا شروع نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی باقی‌مانده است. کاروان کیفی ایران در حالی مقرر شده که فعلا با ۲۶۸ ورزشکار در ۳۰ رشته ورزشی در این دوره از رقابت‌ها شرکت کند که ممکن است تعداد رشته‌ها و ورزشکاران دست‌خوش تغییراتی شود.

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو از اول مهر ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه به‌صورت رسمی آغاز شده و ۱۵ مهرماه به پایان می‌رسد؛ ۱۶ مهر نیز مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

رقابت چهار رشته فوتبال، روئینگ، والیبال و والیبال ساحلی پیش از مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود. دو رشته والیبال و والیبال ساحلی مردان نخستین رشته ورزشی ایران هستند که از تاریخ ۲۸ شهریور ماه رقابت خود را در هانگژو استارت می‌زنند، تیم فوتبال امید و رشته روئینگ نیز از ۳۰ شهریورماه وارد رقابت خواهند شد.

شنا، بوکس، شمشیربازی، ژیمناستیک (هنوز درخصوص اعزام این رشته تصمیم‌گیری نشده)، هندبال مردان، شطرنج، اسکیت بورد (هنوز درخصوص اعزام این رشته تصمیم‌گیری نشده)، تیراندازی، تنیس روی‌میز، تکواندو، تنیس، ووشو و جودو رشته‌هایی هستند که یک روز پس از آغاز مراسم افتتاحیه، رقابت خود را از تاریخ اول مهرماه در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی آغاز می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید