حواشی بازی تراکتور- پرسپولیس| احترام بیرانوند به تماشاگران هتاک/ اعتراض شدید شجاع به امیری!+ ویدیو

دیدار تیم های تراکتور - پرسپولیس پیش از سوت آغاز بازی دارای حواشی بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ طبقه اول ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز نیم ساعت مانده به آغاز مسابقه تکمیل شده است.

* اتوبوس دو تیم با تاخیر وارد ورزشگاه یادگار امام شد که این مساله باعث اعتراض یحیی گل محمدی و افشین پیروانی به ناظر مسابقه شد و آنها می‌گفتند عوامل اسکورت چرا اتوبوس را همراهی نکرده‌اند.

* یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس و محمد عسگری آنالیزور پرسپولیس از چمن ورزشگاه بازدید کردند. هواداران تراکتور علیه سرمربی پرسپولیس شعار سردادند.

* پاکو خمز سرمربی تیم تراکتور قبل از ورود به زمین دقایقی با اسمار ویرا و په په لوسادا مربیان پرسپولیس صحبت کردند.

داود رفعتی ناظر اختتامیه لیگ برتر فصل گذشته در بازی نساجی مازندران و پرسپولیس برخلاف آنچه که گفته می شد از دنیای نظارت خداحافظی کرده امروز مسئول برگزاری مسابقه است.

*  هنگام گرم کردن دروازبان پرسپولیس هواداران تراکتور او را با شعار پینوکیو صدا می کردند! بیرانوند هم بینی اش را نشان داد و با اشاره دست به سمت اسمان به این شعار واکنش نشان داد و برای هواداران تراکتور بوسه فرستاد.

* سیامک نعمتی بازیکن سابق پرسپولیس هنگام ورود به زمین اگرچه به سمت نیمکت پرسپولیس رفت اما با یحیی گل محمدی سرمربی این تیم روبه رو نشد.

شجاع خلیل زاده، محمد نادری و مهدی شیری به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و با گل محمدی خوش و بش کردند. 

* پیش از آغاز مسابقه یکی از تماشاگران از حال رفت و ماموران اورژانس در ورزشگاه به حال او رسیدگی کردند.

* در حالیکه باشگاه تراکتور اعلام کرده بود کودکان زیر 10 سال به ورزشگاه نیایند اما برخی از تماشاگران با کودکان 5 تا 7 سال در ورزشگاه حاضر شدند.

* دقیقه 29 بازیکنان دو تیم باهم درگیر شدند، شجاع خلیل زاده مدافع تراکتور و وحید امیری کاپیتان پرسپولیس در متن این درگیری حضور داشتند. داور یک دقیقه بعد کولینگ بریک اجرا کرد و بازی متوقف شد تا بازیکنان دو تیم آب بنوشند. 

* حسین پورحمیدی دروازه بان تراکتور در دقیقه 42با یک اشتباه مرگبار باعث گلزنی پرسپولیس شد! پورحمیدی با خروجی بی مورد و اشتباه موقعیت گلزنی را برای سعید صادقی بازیکن پرسپولیس فراهم آورد و بعد از گل هم با دستان خود به زمین می کوبید! او روحیه خود را از دست داد و در ادامه نیمه اول هم نتوانست خوب بازی کند.

دیدگاه تان را بنویسید