هفته دوم لیگ برتر فوتبال

3 امتیاز اقتصادی پرسپولیس در تبریز/ پورحمیدی تراکتور را نابود کرد

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل تراکتور صدرنشین لیگ برتر شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در ادامه هفته دوم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس در دیداری خارج از خانه از ساعت 19:00در تبریز به مصاف تراکتور رفت و با تک گل صادقی به برتری رسید. این دومین باخت فصل تراکتور بود تا شرایط برای خمس در تبریز بسیار سخت شود.

این بازی قرار بود ساعت 18:45 برگزار شود اما به دلیل تاخیر در ورود اتوبوس تیم ها اعلام شد این بازی یک ربع با تاخیر برگزار می شود.

در 15 دقیقه نخست پرسپولیس تیم مسلط میدان بود و چند موقعیت نصفه و نیمه هم داشت که به گل تبدیل نشد، اما تراکتوری ها رفته رفته خودشان را پیدا کردند و پرسپولیس را عقب بردند. با این حال دفاع محکم سرخپوشان اجازه خلق موقعیت جدی نمی داد.

در مقابل تک شوت ترابی که پورحمیدی در ابتدای بازی مهار کرده بود، تراکتور صاحب دو ضربه کاشته در نزدیکی محوطه جریمه شد که اولی را خیمنس به دیوار دفاعی زد و دومی را آلوس به بیرون فرستاد.

در دقیقه 40 سرلک در موقعیت تک به تک قرار داشت اما تعلل بیش از حد او باعث هدر رفتن جدی ترین موقعیت گل بازی شد.

در دقیقه 42 اشتباه وحشتناک پورحمیدی در خروج از دروازه، صادقی را در موقعیت دروازه خالی قرار داد و او ساده ترین کار ممکن را کرد تا پرسپولیس پیش بیفتد.

حرکت انفرادی ترابی در آخرین دقیقه می توانست اختلاف را دو برابر کند اما ضربه فنی او با اختلاف کم از زاویه بسته به بیرون رفت.

در نیمه دوم تراکتوری ها با انگیزه جبران به میدان آمدند. مصدومیت نادری و تعویض اجباری او نقشه های خمس را تا حدی بهم ریخت. سعید آقایی به جای نادری راهی میدان شد.

جدی ترین موقعیت این نیمه را آلوس با شوتی زیبا ایجاد کرد اما بدشانس بود و تیر دروازه مانع از رقم خوردن گل تساوی شد. روی همین توپ پرسپولیسی ها در ضدحمله صاحب موقعیت خطرناکی شدند اما بی دقتی در ارسال پاس آخر باعث از دست رفتن آن شد.

ترابی در دقیقه 61 می توانست در موقعیتی عالی گلزنی کند اما با بی دقتی توپ را به کنار دروازه زد.

روی یک ضربه کاشته و دفع ناقص پورحمیدی، پرسپولیس یک فرصت عالی دیگر را از دست داد.

در ادامه بازی آرام شد و در دقیقه 75، استراحت گرمایی به دو تیم داده شد.

در ده دقیقه پایانی پرسپولیس چند فرصت داشت که مهمترین موقعیت توسط پورعلی گنجی از دست رفت و ضربه او به تیر دروازه خورد.

این دیدار پس از پنج دقیقه وقت اضافه با همان تک گل نیمه اول به سود پرسپولیس خاتمه یافت تا شاگردان گل محمدی دومین برد اقتصادی خود را کسب کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید