گل محمدی: گل نعمتی آفساید نبود/ دیگر قول VAR ندهید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است گل تیمش مقابل آلومینیوم اراک سالم بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ یحیی گل‌محمدی پس از کسب اولین سه امتیاز تیمش گفت:  حسرت می خورم برای این تیم که پر هوادار ترین تیم آسیا است و هواداران کنارش نیستند. مشکلات زیادی داشتیم، اردوهای ما لغو شد و شرایط آمادگی خیلی خوبی نداشتیم.

وی درباره وضعیت ورزشگاه نیز گفت: چمن آزادی خیلی ایراد دارد. این چمن برای چهارده سال پیش است، اگر چمن را عوض نمی‌کنید،حداقل کوتاه کنید که بازی سرعت داشته باشد. وقتی این چمن را دیدیم شوکه شدیم. پیکان خوب دفاع می کرد و لازم بود به بازی سرعت بدهیم اما در این چمن نمی شد. قبل از بازی جلسه می‌گذارند که چمن را کوتاه می‌کنیم و زمان بازی می‌بینیم که تغییری نکرده است.

وی درباره گل نعمتی که مورد اعتراض پیکانی ها بود نیز گفت: به نظرم گل ما آفساید نبود به من گفتند که صحنه را دیده اند و آفساید نبوده است و اگر هم بود خیلی میلی متری بود است، شرایط داورها هم سخت است و نبود VAR آن ها را تحت فشار می‌گذارد، همه داوران دنیا از این سیستم استفاده می‌کنند جز کشور ما، فکر نمی‌کنم  VAR به نیم فصل هم برسد، فقط درخواست دارم قول الکی به هواداران ندهند و حقیقت را بگویند که نمی‌توانند VAR را بیاورند.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد پیکان نیز گفت: با تیم بسیار خوبی بازی کردیم. بازی های ما با پیکان همیشه سخت می شود. فصل پیش بعد از عید هم سخت ترین بازی مان با پیکان بود.

یحیی درباره عملکرد نقل و انتقالاتی نیز گفت: توان مالی باشگاه اجازه جذب مهاجم خارجی خوب را نمی‌دهد، اما ناامید نیستیم و به دنبال حل این مشکل هستیم، در پست مهاجم نوک ۳ گزینه ایرانی داشتیم اما توان مالی رقابت با تیم‌های دیگر را نداشتیم، امیدوارم مسئولان نگویند همه تیم‌ها سقف قرارداد را رعایت کردند و به شعور مخاطب توهین کنند. تمام توان خود را گذاشتیم که مبادا سقف را رد نکنیم اما بعضی تیم‌ها به راحتی خرج کردند، وقتی بازیکن تیمش را تغییر می‌دهد نیاز به زمان برای تطبیق خودش دارد، از جذب حسین خوشحال هستیم و از عملکرد مسعود و شهاب راضی بودیم.

وی در پایان گفت:جای کریم باقری خالی است و امیدواریم برگردد، کار ما قطعا از سال گذشته سخت‌تر است و رقابت‌های آسیایی هم به تقویم ما اضافه شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید