نتایج هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران

شروع اقتصادی پرسپولیس در ورزشگاه خالی آزادی+ ویدئوی گل

مدافع عنوان قهرمانی لیگ بیست و سوم را با پیروزی مقابل آلومینیوم اراک شروع کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ لیگ بیست و سوم فوتبال رسما با انجام دیدارهای هفته نخست آغاز شد و پرسپولیس در اولین گام مقابل نماینده اراک در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی با تک گل نعمتی پیروز شد. این دیدار با بیش از 5 دقیقه تاخیر آغاز شده بود.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، حسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و شهاب زاهدی

 ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی‌زاده، امیر جهان‌کهن، مرتضی تبریزی، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد فخرالدینی، میلاد بدرقه و مهدی لطفی

در دقیقه 38 نعمتی پشت مدافعان آلومینیوم در وضعیت تک به تک قرار گرفت و با ضربه ای دقیق از بالای سر دروازه بان گل اول تیمش را به ثمر رساند. این گل در وضعیت مشکوک به آفساید به ثمر رسید اما تصاویر دقیقی برای قضاوت قطعی در دسترس قرار نگرفت.

در نیمه دوم آلومینیوم برای دست خالی نرفتن از ورزشگاه آزادی حملات پرتکراری تدارک دید که با بی دقتی مهاجمان و بعضا واکنش های بیرانوند از دست می رفت.

شهاب زاهدی، که در اولین حضورش شب خوبی را پشت سر نگذاشته بود و سروش رفیعی ارسال کننده پاس گل، تعویض شدند و عالیشاه و ریگی به میدان آمدند. اما باز هم تیم اراکی حاکم میدان بود.
در نهایت این بازی با همان تک گل نعمتی به پایان رسید تا شاگردان گل محمدی سه امتیاز اول را دشت کنند.

در دیگر دیدارها پیکان و نساجی به تساوی یک یک رسیدند. ملوان در خانه 2-1 مغلوب ذوب آهن شد و گل گهر با 3 گل فولاد را در هم کوبید.

 

هفته اول

 
تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
نساجی مازندران 1 1 پیکان چهارشنبه 18 مرداد 19
ملوان 1 2 ذوب آهن چهارشنبه 18 مرداد 19:30
گل گهر سیرجان 3 0 فولاد چهارشنبه 18 مرداد 19:30
پرسپولیس 1 0 آلومینیوم اراک چهارشنبه 18 مرداد 19:30
استقلال خوزستان 1 1 شمس آذر قزوین چهارشنبه 18 مرداد 21:30
هوادار     مس رفسنجان پنج شنبه 19 مرداد 19
سپاهان     تراکتور پنج شنبه 19 مرداد 19
صنعت نفت آبادان     استقلال پنج شنبه 19 مرداد 21:30

 

دیدگاه تان را بنویسید