بارسلونا فاتح بلامنازع الکلاسیکوهای آمریکایی

تیم بارسلونا طی سالیان اخیر همیشه نتایج خوبی در دیدارهای پیش فصل مقابل رئال مادرید گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ از ساعت 00:30 بامداد یکشنبه تیم های بارسلونا و رئال مادرید در دیداری دوستانه در شهر تگزاس آمریکا به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم که برای برگزاری تور پیش فصل خود راهی ایالات متحده شده اند، طی روزهای اخیر مقابل حریفان دیگر هم به میدان رفته اند و حالا با آمادگی بالا پا به اولین الکلاسیکوی فصل 2023-2024 می گذارند.

الکلاسیکوهای دوستانه در پیش فصل آن هم در کشور آمریکا، دیگر امر جدیدی برای این دو باشگاه بزرگ و هوادارانشان محسوب نمی شود چرا که آن ها طی فصول اخیر، دو مرتبه دیگر هم چنین دیدارهایی را برگزار کرده اند.

اولین بار در تابستان 2017 بود که دو تیم در فلوریدا با هم ملاقات کردند که بارسلونا موفق شد آن دیدار را با نتیجه 3-2 به نفع خود خاتمه دهد. در آن مسابقه مسی، راکیتیچ و پیکه برای بارسا گلزنی کردند و کواچیچ و آسنسیو هم دو گل مادریدی ها را به ثمر رساندند. نکته جالب آن که هر پنچ گلزن آن مسابقه دیگر در ترکیب دو تیم حضور ندارند و از جمع این دو تیم جدا شده اند.

دومین تقابل دوستانه دو تیم در آمریکا به تابستان سال گذشته بر می گردد. جایی که بارسلونا با تک گل رافینیا توانست باز هم رئال مادرید را شکست دهد تا فاتح هر دو الکلاسیکوی دوستانه در آمریکا باشد. دیداری که بامداد یکشنبه برای بار سوم برگزار خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید