سرپرست فدراسیون دوومیدانی: ورزشکاران را از زیرپله به هتل بردم

افشین داوری، سرپرست فدراسیون دوومیدانی از لزوم حمایت از این رشته ورزشی سخن گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مجمع فوق‌العاده این فدراسیون گفت: از مجمع اجازه می‌خواهم این اجازه را بدهد که آیین‌نامه مربوط به کمیسیون‌ها را تدوین کنیم و انتخابات آنها را برگزار کنیم تا برای مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون با چالش مواجه نشویم.

وی افزود: ما الان نمی‌توانیم هیچ دخل و تصرفی در لیست نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی داشته باشیم. در واقع نمی‌توانیم کسی را به لیست اضافه کنیم.

وی گفت: مسئولان عنوان کردند که هفت رشته می‌توانند در بازی‌های آسیایی مدال‌آور باشند که دوومیدانی جزو آنها نبود و این باعث ناامیدی ورزشکاران شد. الان تقریباً ما سعی کردیم تعداد ۹ پسر و ۵ دختر را در لیست قرار بدهیم، اما آنها هنوز بر روی ۶ پسر و ۲ دختر پافشاری دارند.

داوری گفت: ما ورزشکار را از زیر پله ها خارج کردیم و به هتل بردیم و هدف‌گذاری لازم صورت گرفت. همچنین منابع لازم را هم تأمین کردیم. اگر یک انسجام خوب داشته باشیم ، دوومیدانی دیگر مغفول نخواهد ماند. یک زمانی کمیته المپیک درخصوص تعداد نفرات اعزامی از ما سوال می‌کرد، اما حالا شرایط این رشته به جایی رسیده که خودشان تعداد نفرات را اعلام می‌کنند.

وی عنوان کرد: در زمان ورودم گفتم که ۱۵ میلیون به هیأت ها پرداخت کنیم. البته که این مبلغ کم و هزینه‌ها فراتر از این مبلغ است. امیدوارم ما هم در این مدت که هستیم ، بتوانیم مفید واقع شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید